Nekromanti Valv-frågor

seinet

Swashbuckler
Joined
18 May 2000
Messages
2,834
Location
Göteborg
Hur är det med det som finns i valvet egentligen, syftar på den utrustning som finns och inte det material. Skall vi försöka hålla hos till att bara låta föremål av typen "Rare" och uppåt ligga där. Det finns ju nu ett par "Uncommon" som jag gärna kommer vilja disenchanta när jag kan för att få material till att levla enchanting på.

Sedan de slipade stenarna som finns där, skall vi försöka hålla oss borta från att lägga sådana som inte blev perfekta där. Jag menar, de som är normala kan jag ju göra med Matiss när som helst ungefär och så kinkig med material är jag inte.

Sedan passade jag härom dagen på att köra en mouseover alla föremål i valvet för att se vad som blivid nedgraderat till "Junk", pantade bort två föråldrade skillböcker som var oanvändbara samt lite Savage Frond och Crypt Parts som var till repeatable quests som inte längre finns med i spelet.

/Seinet Wintermute - Funderade på om det var värt att köpa en till tab för 10k.
 

G4il1

Veteran
Joined
12 Oct 2004
Messages
160
Jo jag skulle behöva rensa lite. Har inte tagit mig tid bara så tack för hjälpen så långt.

Edit: Nu har jag rensat och ändrat namn på Flikarna

Gems går ju alltid åt och jag la in ett gäng när jag levlade min JC på Shamanen därav att det finns en hel del av lite sämre kvalisort också. I och med 4.2 så kommer Gems att stacka så då kan vi samla ihop bättre.
Men att de finns där är för att jag tyckte det var bättre att lägga in ett par istället för att sälja dem.

Gröna "utrusnings delar" håller jag med om att de inte bör finnas så mycket av och är ok att ta ut och dissa om man vill. Blå och Lila tycker jag dock skall ligga kvar till om någon vill ha med levlings gubbar.
Jag utnyttjade själv 5-7 delar när jag levlade Shamanen.
 
Top