Nekromanti Vafalls?!

Pom

Swashbuckler
Joined
23 Jun 2003
Messages
2,926
Location
Enskededalen
d20&DnD-forumet nedknuffat från översta platsen på Övriga Rollspel? Istället kommer något jämrans bjäfs om...om... frukterna av tusentals timmars glädje, skräck, spänning och inlevelse över hela vårt land...

Hm. Hrmf. OK då.
 

EchonCique

Hero
Joined
22 May 2000
Messages
1,779
Kan man få 2 minuters break?

Det är kanske lite för mycket att begära, men kan man få någon minut på sig att fixa iordning allting när man skapar nya forum? :gremsmile:

Skapa forum, skapa informationsinlägg, nåla det, moderatorimpregnera det inom loppet av någon minut är en omöjlighet. Tyvärr.

Men nu får du allt ta dig i kragen och göra bot, dvs använd forumet! :tekopp:
 

Deodanders

Syntaldicus Nomenclatus
Joined
24 Nov 2005
Messages
600
Re: Kan man få 2 minuters break?

Sweet!

Jag tänkte faktiskt föreslå lite tidigare ikväll att ett sådant forum skulle kunna fylla sin plats.

Fan vad fint att se!
 

Gastono

Hero
Joined
14 Oct 2003
Messages
1,532
Location
Göteborg
Re: Kan man få 2 minuters break? [OT]

Haha, ni får väl köra lite välkoordinerat samarbete i moderatorkåren.
Öka effektiviteten för tusan! :gremlaugh:
 

EchonCique

Hero
Joined
22 May 2000
Messages
1,779
Tack!

Det har varit efterfrågat en längre tid och jag har ännu inte kommit i kontakt med någon som ansett det vara en dålig idé. Därmed verkställde jag planerna ikväll när jag hade tråkigt helt enkelt.

Och använd det gärna, jag har stort intresse av att se andras berättelser och diskussioner om just sitt spelande. För tillfället så förs allt sådant över IRC-kanalen #rpgonline och med detta forum kan man nu med fördel föra det här också. Tidigare har det varit en liten undanskuffad del av dessa forums innehåll utan en riktigt naturlig plats.

Jag flyttade över de diskussioner som matchade 'spelrapport' och 'krönika' som skrivits de senaste sex månaderna. Förhoppningsvis fylls det på med mer, nu när det är välkommet här!
 

Pom

Swashbuckler
Joined
23 Jun 2003
Messages
2,926
Location
Enskededalen
Re: Kan man få 2 minuters break?

Det är kanske lite för mycket att begära, men kan man få någon minut på sig att fixa iordning allting när man skapar nya forum?
Ta't lugnt, jag tyckte bara att placeringen var berättigad och ville tala om det. Vore det inte trist om folk struntade i era ansträngningar att förbättra Rollspel.nu? :gremsmile:

Och när Krönikeforumet nu flyttats tycker jag det är helt OK också.
 
Top