Nekromanti Vad skulle du välja...

Basenanji

Postd20modernist
Joined
4 Nov 2002
Messages
8,595
1) Att äta tre kilo choklad

...eller...

2) Att dricka en liter tvålvatten?

Okej dumsnutar, ni ska inte svara på den där frågan. Ni ska komma på bättre "Vad skulle du välja?"-frågor!

Äckligast vinner?

/Basenanji- barnsligast på wrnu!
 

Hjalle

Swashbuckler
Joined
29 May 2004
Messages
1,867
Location
Stockholm
1) Köra upp en kall ål i tarmkanalen, vilt sprattlandes och kanske elektrisk.

...eller...

2) Köra upp en hårig elefantsnabel där solen aldrig lyser, som efter att ha agerat dammsugare (och fått i sig tre kilo damm och etthundratretton legobitar) har en fet nysning på gång.

Äckligast vinner? Tja, detta var ganska milt tror jag, och jag ligger illa till (jag försökte inte ens).

-Hjalle, ska på lajv, och det märks nog.
 

Krille

Super Moderator
Joined
7 Feb 2000
Messages
29,539
Location
Mölndal, Sverige
"2) Att dricka en liter tvålvatten?"

Bara för att direkt bryta mot dina instruktioner, sånt har jag gjort. Eller i alla fall nästan: kontrastvätskan vid datortomografin smakar ungefär som diskmedel med laktrissmak, och man får dricka en liter av den.

Så vad skulle du välja:

1) Datortomografi med en liter kontrastvätska med laktrissmak,

...eller...

2) Tarmröntgen med föregående tarmsköljning?
 

Organ

Out of time, out of mind
Joined
6 Jun 2001
Messages
5,498
Location
En mälarö
[ QUOTE ]
1) Köra upp en kall ål i tarmkanalen, vilt sprattlandes och kanske elektrisk.

...eller...

2) Köra upp en hårig elefantsnabel där solen aldrig lyser, som efter att ha agerat dammsugare (och fått i sig tre kilo damm och etthundratretton legobitar) har en fet nysning på gång.

Äckligast vinner? Tja, detta var ganska milt tror jag, och jag ligger illa till (jag försökte inte ens).

-Hjalle, ska på lajv, och det märks nog.


[/ QUOTE ]
Vadå då, är det sådant man sysslar med på lajv eller? :gremgrin:

/Anders
 

Nightowl

Champion
Joined
17 May 2000
Messages
8,341
Location
Avliden, Tristerbotten
1, Att få dina smaklökar transplanterade till anus, så du smakar bajs varje gång du går på dass,

eller

2, Konstant ha ett ytterligt vasst cornflakes som sitter fast i halsen och skaver och kliar hela livet?

Erik, har för en kort period i sitt liv upplevt ett av ovanstående
 

The_Gorger

Hero
Joined
28 Aug 2002
Messages
920
Location
Strömstad, Västra götalands län
Gorger tar i

Val
1) flås levande med nationalencyclopedieblad, för att därefter kastreras och halshuggas med nämda smärtsamma blad.

eller

2) Tvingas i lite diskmedel fyllt med ett grymt starkt beroendeframkallande medel, och sedan ställd framför en lastpall med nämda diskmedel. Diskmedlet får dig att spy, men det är så beroendeframkallande att du ständigt tvingar i dig mer. När tarmar odyl är uppspydda och du just skall till att dö, dränks du i dina diskmedelspyor.

Mysigt va? :gremlaugh:
Jag älskar sånt här!

/Gorger
 

The_Gorger

Hero
Joined
28 Aug 2002
Messages
920
Location
Strömstad, Västra götalands län
Jag har en gång genomgått retroskopi (kamera upp i tarmen via r... ja) och det var otrevligt. Tarmsköljning och två dagars fasta och grejs. Men en polare till mig har fått datortomografi och kontrastvätska, och det verkade grymt värre. Dessutom är det ju radioaktivt, så det är ju rent skadligt också. Röntgenstrålar är väll inte heller det bästa.
 
G

Guest

Guest
1. Att omedelbart spy upp små, levande, svarta sparvar i enorma mängder tills du dör. Dessutom är sparvarna hungriga och äter på dig medan du hulkar upp dem.

2. Eller veta att en fågel kommer växa i ditt huvud och en dag kommer huvudet kläckas som ett ägg. Det kommer att hända inom ett år men exakt hur lång tid det tar vet du inte.
 

Yheela_UBBT

Veteran
Joined
21 Mar 2005
Messages
100
1. Sitta i ett badkar fyllt med fluglarver en hel dag.

eller...

2. Äta ett helt badkar med fluglarver.


Ja, jag har svårt för att som myllrar och äcklar sig...*rysa.*
 
G

Guest

Guest
1) Stoppa in taggtråd i ett glasrör som sedan förs upp i rektum, väl inne får du en spark så att glasröret går sönder.

...eller...

2) Eller långsamt avlägsna huden med aluminiumskrot för att sedan badda såren med alkohol och salt på svinto.

Brukar inte ni filosofera om tortyrmetoder, det brukar jag och några kompisar jämt göra.
 
G

Guest

Guest
Tortyr[OT]

Problemet med det är ju att man dör ganska snabbt, det ska vara så smärtsamt så länge att man dör av utmattning eller iallafall håller sig vid liv ett dygn så man kan prata ut.
 

Jaggernaut

Hero
Joined
6 Aug 2003
Messages
941
Re: Vad skulle du välja...[ANT]

Vadå då, är det sådant man sysslar med på lajv eller?

Det hoppas verkligen inte för i så fall vill jag ha tillbaka pengarna för de lajv jag varit på, då jag tydligen missat hela poängen med lajv :gremfrown:
 

Hjalle

Swashbuckler
Joined
29 May 2004
Messages
1,867
Location
Stockholm
Nah, men det är till en viss del sånt man pratar om på lajv... :gremwink:

Bara det är IN, så.

-Hjalle, är hemma, och sönderbränd av solen trots det aningen nyckfulla vädret.
 

BaronGünther

Veteran
Joined
4 Mar 2004
Messages
14
Location
Uppsala
1) Att bli instängd i en sommarstuga med Siewert Öholm i nio veckor?

eller

2) Att få reda på att din flickvän egentligen är din mamma?
 

Rickard

Superhero
Joined
15 Oct 2000
Messages
17,472
Location
Helsingborg
1) Se Hjalle dra en champinionsbit ur rumpan...

...eller...

2) ...vara personen som Hjalle gör det på..

/Han som gratulerar Hjalle, för det där är det äckligaste han någonsin läst på wrnu (och innan dess hade han inte ens kateogorin "Mest äckligt")
 

Hjalle

Swashbuckler
Joined
29 May 2004
Messages
1,867
Location
Stockholm
Tackar, tackar, känner mig hedrad. Och jag varnade. Sådetså. Skyll dig själv. :gremsmirk:

Fast det som inte dödar, det härdar!

(hoppas ingen dog)

O, typiskt att just detta skulle bli tusende XP-et... :gremsuck:
På andra sidan, bortglömt, upptagandes ett ämne som... Inte är rumsrent.

-Hjalle, lite stolt.
 
Top