Vad skall jag köpa härnäst ?

Fiktionslek

Suldokar's Wake Whitehack Oktoberlandet
Joined
23 Aug 2006
Messages
1,422
Du skulle kunna pröva Whitehack, som möter alla dina krav. Spelet finns på Lulu, och du hittar över 50 recensioner här. Spelet är svenskt men internationellt känt. Det har bl.a. varit Game of the Month på Reddit, ställts ut på konstgalleri i USA samt influerat flera andra kända spel, som t.ex. Maze Rats och Veil 2020.

Hälsar

Christian
 

dancodan

Swordsman
Joined
14 Aug 2017
Messages
574
Alltså, jag måste slå ett slag för Kult, Divinity lost. Vet inte vad dina preferenser är men vi har använt det systemet regelbundet sedan release i vår grupp.
Enkla, snabba regler. Välskrivet och hög kvalité.

 

Dr_Dängrot

Myrmidon
Joined
1 Mar 2017
Messages
4,326
Alltså, jag måste slå ett slag för Kult, Divinity lost. Vet inte vad dina preferenser är men vi har använt det systemet regelbundet sedan release i vår grupp.
Enkla, snabba regler. Välskrivet och hög kvalité.

Jag älskar skräck och har en hel del kära och nostalgiska minnen av gammla Kult så det hade varit ett givet köp om det inte var för det lilla problemet att jag har ett krux när det kommer till pbta .
 

dancodan

Swordsman
Joined
14 Aug 2017
Messages
574
Jag älskar skräck och har en hel del kära och nostalgiska minnen av gammla Kult så det hade varit ett givet köp om det inte var för det lilla problemet att jag har ett krux när det kommer till pbta .
Det förstår jag. Jag var själv väldigt emot det innan jag körde några sessioner i Kult. Jag hade till och med spenderat tid på forum och motargumenterat det innan jag testade.
Det kanske ska tilläggas att jag har expanderat Kult-reglerna och byggt in väldigt mycket mer. (Det finns nu fler attribut, fler färdigheter osv som man får slå för).
 
Top