Nekromanti Vad har jag Gjort......

hatten

Swashbuckler
Joined
18 May 2000
Messages
2,087
Location
Luleå
Hej alla väner..

Det var ett tag sen.
så vad har jag gjort..
Tja först av allt Jobbat och jobbar forfarande sliter hund kväls arbete.
trivs faktist härlig cyckel tur 8 Km på 'morgon' och 8 km på kvällen till ett arbeta som inebär att jag spenderar dagarna med att springa upp och ner för trappor...

Men förutom det så vad har jag gjort Läst och SKRIVIT Fan Fiction det är vad jag har gjort.
Normalt så har detta INGET med Eon att göra förutom 1 liten detalj.

Nyligen började 2 Fan fiction författare jag riktigt diggar skriva X-over mellan deras favorit Rollspel och en Ranma.

Så plötsligt fick jag en väldigt konstig idea.
jag har skrivit en korsning mellan Buffy the Vampire Slayer och Eon.

Den är på engelska och jag har tagit mig friheter ändrat saker och ting..
Det är fan fiction så jag har en sägger rakt ut jag äger inget och vill bara ha skoj och hoppas att mina läsare har skoj.

Varför jag säger detta här är för att jag vill veta om någon hära ÄR intreserad av att läsa berättelsen för då kan jag posta den. här eller genom en länk.

:tekopp: Nä måste gå och sova nu hörs senare...
 

eoz

Veteran
Joined
28 Jul 2003
Messages
49
Location
Umeå
Jag är mycket intresserad av att läsa dessa! De verkar kanske itne världens mest intellektuella, men jag skulle hemskt gärna läsa lite! kanske ger någon Idé tilll ett splatter äventyr??
 

Johan K

Gammal & dryg
Joined
22 May 2000
Messages
12,401
Location
Lund
Hej & välkommen tillbaka !!

Kul att du är tillbaka !!!!!! :gremlaugh: :gremlaugh: :gremlaugh:

Varför jag säger detta här är för att jag vill veta om någon hära ÄR intreserad av att läsa berättelsen för då kan jag posta den. här eller genom en länk.
Klart man är intresserad av det !!
Var det inte det du höll på med för ett atg sedan åxå ??

/ Johan K, som känner igen det där... Eller så är man helt ute & cyklar.. :gremblush:
 

Ymir

Liten kantbaron
Joined
18 May 2000
Messages
11,198
Location
Malmö/Lund Metropolitan Axis
Tråden låses

Kunde du inte helt enkelt ha skickat in novellen till redaktionen så hade vi lagt upp den på novellsidan?

För det här inlägget uppmuntrar inte till diskussion överhuvudtaget. Se det klistrade inlägget överst på forumet för ytterligare motivation bakom att jag nu låser tråden.

Åh...justja. Välkommen tillbaka :gremsmirk:

- Ymir, stål och blod
 
Top