Nekromanti Vad händer?

Derlon

Veteran
Joined
5 Apr 2001
Messages
78
Blev väldigt glad när jag såg smygtitten på det nya western. Men nu har det gått ett bra tag utan att man hört något gott igen. Vi fick ett lillfinger och det är inte utan att man vill äta hela handen som matar, för att blanda ihop ett par talesätt.

Vore kul att få höra från Gillbringarna vart det står. Hade faktiskt hoppats på att spelet skulle vara ute till Jul. Men det ser tufft ut, förstår jag.
 

Wide

Veteran
Joined
13 Apr 2006
Messages
33
Även jag är jättenyfiken på hur det går och hade också hoppats på att man kunde önska sig något vettigt i julklapp.
 

Jarre

Swordsman
Joined
1 Mar 2002
Messages
619
Location
Linköping
Draugen said:
Mars 2011 står det på Sfbok.se, men det kanske är felaktigt.
Jag läser "Utkommer 4 juli 2011" (länk) på SF-bokhandeln. Var ser du mars?

Rävspel.se avslöjar inget, och artikeln i Fenix 5/2010 (från slutet av september?) nämner endast "när det är färdigt".
 

Derlon

Veteran
Joined
5 Apr 2001
Messages
78
Förhoppningsvis kommer Anders & Tove erbjuda någon form av förhandsbeställning så de som är jätte sugna kan få spelet något tidigare direkt från dem, eller?
 

Ziir

Veteran
Joined
12 Feb 2002
Messages
128
Location
Umeå
Har läst ett mail från Anders, där det tydligen väntar lite på illustrationer till kampanjeboken.

De vill att båda ska gå i tryck samtidigt och väntar därför med släppet. Det blir ju på USA's Nationaldag den 4:e juli, vilket troligtvis är avsiktligt..
 
Top