WRNU Vad hände nu?

Trockel

Veteran
Joined
24 Sep 2019
Messages
47
När jag besökte forumet idag såg det lite konstigt ut. Först tänkte jag att OP skulle vara lite rolig och att de som svarade fattat galoppen och hängde på. Men när ALLA i tråden gjorde lika dant blev jag lite misstänksam. Så jag öppnade lite fler trådar och alla var lika dana. Så jag undrar har vi av utrymmes skäl rationaliserat bort mellanslag eller är det ett skämt så går över min behörighetsgrad? I sådana fall vill jag uppmärksamma på att det inte fungerar i "quote" då mellanslagen återkommer. I övrigt vill jag bara påpeka att det är väldigt svårt att separera alla ord i tanken och att jag nu har huvudvärk. Hoppas på bättring. Tack för ett bra program.

/Trockel

PS. Ifall jag är den ende som är utsatt för denna mellanslagskomplott så hade jag tänkt lägga upp en bit av en skärmdump. Men jag fick ett lustigt meddelande om att det inte gick. DS
 

krank

Går ondskans ärenden
Joined
28 Dec 2002
Messages
35,573
Location
Rissne
Trockel;n349534 said:
PS. Ifall jag är den ende som är utsatt för denna mellanslagskomplott så hade jag tänkt lägga upp en bit av en skärmdump. Men jag fick ett lustigt meddelande om att det inte gick. DS

Det här forumet har mjukvara som är… öh, en smula egensinnig. Det krävs helt enkelt litr system mastery för att komma åt avancerade funktioner som "lägga in en bild".

Det hemliga handgreppet är helt enkelt att man försöker igen. Man får alltid felmeddelande första gången man försöker ladda upp en bild. Det funkar generellt andra gången, om inte bilden är för stor eller så.

Så med andra ord: Man klickar på "infoga bild"-ikonen, Upload, bläddrar till sin fil, klickar "Send it to the server", trycker OK på felmeddelandet, bläddrar fram sin fil igen, klickar "Send it to the server" igen, klart. =)

Något mellanslagsbus märker jag inte av. Det kanske är något av forumspökena som jäklas med dig helt enkelt? Det är ju lite som ett fallfärdigt gammalt spökruckel, det här stället… =)
 

Trockel

Veteran
Joined
24 Sep 2019
Messages
47
Nä, nu ser allting ut som vanligt igen. Jag kanske ska gå och se en optiker, om jag hittar dit.
 

Rymdhamster

ɹǝʇsɯɐɥpɯʎɹ
Joined
11 Oct 2009
Messages
11,923
Location
Ludvika
Trockel;n349539 said:
Nä, nu ser allting ut som vanligt igen. Jag kanske ska gå och se en optiker, om jag hittar dit.
Forumet strulade jättemycket för mig igår. Just det där märkte jag aldrig av, för mitt explorer krashade varje gång jag försökte öppna en tråd. Men det är möjligt att det var något allmänt strul i går som fick saker att se konstigt ut för dig.
 

Magnus Seter

Ansvarig utgivare
Staff member
Joined
24 Nov 2000
Messages
12,463
Location
Stockholm
Vi hade serverstrul igår. Lupus håller på att kolla databasen och lite sånt. Kanske behöver uppdatera.

/M
 

Rymdhamster

ɹǝʇsɯɐɥpɯʎɹ
Joined
11 Oct 2009
Messages
11,923
Location
Ludvika
Nu förstår jag inte vad du menar, allt ser ju ut som de ska på den bilden. Jag tyckte du pratade om att mellanslagen saknades?
 

JJoghans

Regelknackare
Joined
13 Sep 2012
Messages
826
Location
Wakoku
Precis,alltverkarfullständigtnormalt.Jagharingenaningvadnisnackarom?:grin:
 

Trockel

Veteran
Joined
24 Sep 2019
Messages
47
Näok,varförskamananvändamellanslagdetärjuheltobefogat.Detgörjutextenaldelesförlättlästochbidrartillattreduceraänniskortillimbicillaaidiokratermedensamhällssyndärtankeochsnilleansesvaraelitismochsommedallkraftbörbekämpas.Jagutfästersådellesattfånockmednuskallden25majblidagendåmellanslagetfårgevikafördetobevikligaochfirasmedstolthetavmänniskorvärldenöversomdendagdåtankeverksamhetensegaröverlätjanssötma.Ihopskrivaardagen!PS.Iförhandsvisningenvisarsigmellanrummetsittfulaansikteietttragisktförsökattbibehållasinmaktöverossochskallintesessomeettförsökattblidkadetfördumandeochytliga.
 
Top