Nekromanti Vad hände med Conan-recensionen? ...

PAX

Jordisk Äventyrare
Joined
16 May 2000
Messages
3,107
Location
Tindalos
Re: Och en förbannad massa pengar... [ANT]

Han tryckte falska sedlar...
 

Dante

Bäst i Sverige på rollspel
Staff member
Joined
17 May 2000
Messages
9,874
Location
Stockholm
Ja, vad hände egentligen? ...

Fenix-redaktionen har äntligen fått ett recex av Conan 2!

Det känns lite sent nu, men jag kommer ändå att recensera det.

Då Fenix 2/2008 ligger på tryck just nu kommer recensionen inte i tryckförrän i nummer 3 (ute i slutet av maj) – ett halvår efter att spelet släpptes (heja Vincit).
 

Hunk

Hero
Joined
3 Aug 2001
Messages
1,419
Re: Ja, vad hände egentligen? ...

Vincit fick in Conan en bra bit efter att den släppts i USA. Dock borde du åtminstone ha kunnat få boken av dem i januari... Den första upplagan som nådde USA var katastrofalt inbunden, de senare böckerna verkar lite bättre, så om du tänker behålla boken för eget spelande senare kan det ju vara en fördel att du fick den så sent :gremtongue:.
 

Dante

Bäst i Sverige på rollspel
Staff member
Joined
17 May 2000
Messages
9,874
Location
Stockholm
Äntligen! ...

Efter många om och men har jag äntligen lämnat ifrån mig recensionen av Conan the Roleplaying Game – Second Edition. Den dyker upp i Fenix 4/2008, ute i slutet av juli.
 

P Lex

Warrior
Joined
2 Aug 2001
Messages
317
Location
Holmsund
Re: Äntligen! ...

Dante said:
Efter många om och men har jag äntligen lämnat ifrån mig recensionen av Conan the Roleplaying Game – Second Edition. Den dyker upp i Fenix 4/2008, ute i slutet av juli.
Fick Fenix i lådan idag. Tack för recensionen! :gremsmile:
 

Big Marco

Läskig
Joined
20 May 2000
Messages
6,926
Location
Sandukar
Re: Äntligen! ...

Dante said:
Efter många om och men har jag äntligen lämnat ifrån mig recensionen av Conan the Roleplaying Game – Second Edition. Den dyker upp i Fenix 4/2008, ute i slutet av juli.
Är det jag som är den "säkra källan"? ,-)
 
Top