Nekromanti Vad önskar man sig när man fyller 30?

Recca

Femme Fatale
Joined
22 Jun 2011
Messages
6,383
Location
Linköping
krank said:
Recca said:
För pojk/flickväns-biten, om du inte är väldigt kräsen, så skulle du ju kunna skaffa ett medlemskap på nån dejting-sida. Som andra sagt så är det förstås jättesmart att också hitta en mindre nördig hobby att ha vid sidan av rollspelet, så att du kan prata om det på dejten. :gremsmile:
Min erfarenhet av dejtingsidor är ungefär såhär, för övrigt:

Om jag inte betalar: Ingenting, ingenting, ingenting, ingenting.

Om jag betalar: ingenting, ingenting, ingenting, ingenting, spam.

Jag kanske helt enkelt gör fel. Eller hänger på fel dejtingsidor.
Skriv att du äger en yacht.
 
G

Guest

Guest
Vitulv said:
Haha, den bilden säger ungefär allt jag tänker om hattar. Och rollspelare :gremwink:
Utan att förklara mig vidare på något sätt säger jag; +1 :gremwink:
 

krank

Går ondskans ärenden
Joined
28 Dec 2002
Messages
35,647
Location
Rissne
Major Boothroyd said:
Har inte danskurser större framgång än dajtingsiter när det gäller att skapa nya förhållanden?
Det där, däremot, är en bra poäng. Hade jag haft tid och möjlighet att gå danskurs hade det varit ett attraktivt val. Nu kommer jag hem vid 6-8 på vardagar och ska upp vid 0430 på mornarna (så c:a 2-4 timmars vaken ledighet), och mina helger är ganska fullpackade de också.

Jag ska börja söka lägenhet på allvar och försöka förkorta min 4 timmars pendlingstid något (blir ju av med 20 timmar i veckan på pendling...), men det kommer nog att dröja innan det händer nåt på den fronten.
 

krank

Går ondskans ärenden
Joined
28 Dec 2002
Messages
35,647
Location
Rissne
Major Boothroyd said:
Om man gillar läderrockar så är väl detta den ultimata hatten :gremlaugh:
Jag vet inte riktigt om den där bilden var en så bra reklam för att skaffa en sån hatt... =)
 
Top