Nekromanti Vad är "visitors message"?

Sapient

Swashbuckler
Joined
26 Mar 2011
Messages
2,492
Location
Stockholm
Fick en avisering att en (för mig okänd) användare lämnat "a visitors message". Har jag rätt i att det är meddelande som lämnas på någons presentationssida?

Och, eftersom jag inte kunde hitta något där, har jag också rätt i att det var någon form av spam - kanske andra drabbade - som raderats?

Eller ska jag vara rädd att jag har ett viktigt meddelande som väntar mig någonstans, och att jag kommer att bli allmänt förkastad som ett rövhål som inte vet var och aldrig svarar???

:)
 

Rymdhamster

ɹǝʇsɯɐɥpɯʎɹ
Joined
11 Oct 2009
Messages
11,924
Location
Ludvika
Spam. Nån som postade typ samma meddelande till nått dussin forumiter om inte mer, och i nån tråd. Allt verkar ha plockats bort sen dess av modsen.
 

Sapient

Swashbuckler
Joined
26 Mar 2011
Messages
2,492
Location
Stockholm
Ja, gissade något sådant - och anth bekräftade att jag iaf letade på rätt ställe (lämnade meddelande som var där jag trodde...)

Det kändes dock skumt när aviseringen var kvar, men inte ledde någon vart. (Till inloggningssidan, "Välkommen till Rollspel.nu...")
 

Rymdhamster

ɹǝʇsɯɐɥpɯʎɹ
Joined
11 Oct 2009
Messages
11,924
Location
Ludvika
Sapient;n130816 said:
Ja, gissade något sådant - och anth bekräftade att jag iaf letade på rätt ställe (lämnade meddelande som var där jag trodde...)

Det kändes dock skumt när aviseringen var kvar, men inte ledde någon vart. (Till inloggningssidan, "Välkommen till Rollspel.nu...")
Å, det är forumet det =)

Jag har ibland fått aviseringen "Ingen gillar ditt inlägg" när någon tryckt gilla av misstag och sedan avmarkerat det igen =) Väldigt bra för självkänslan =P
 

Sapient

Swashbuckler
Joined
26 Mar 2011
Messages
2,492
Location
Stockholm
"Ditt inlägg har skickats till FN, visats på jumbotron i hela världen, stått i hela världens tidningar. Sju miljarder har läst det. Ingen gillar det. Så nu vet du det!"

:)
 
Top