Världsrymdens betvingare II (StarCraft 2)

Vimes

Lenny Kravitz
Joined
15 Jun 2000
Messages
11,366
Hallå! För typ 2-3 år sedan spelade vi (@Xyas, @RasmusL, @Feuflux, @Basenanji och undertecknad) en del StarCraft 2. Det var trevligt!

Precis nu ikväll spelade jag tre matcher mot Basse. Och om vi säger såhär: jag vann! (en. Den sista. När jag byggde elaka proxy-dark templars och Basse nog redan hade börjat smurfspela (nukes i match 2). Men hur som helst! Det vore kul med en liten WRNU-klick att spela med. Jag kommer nog aldrig (antagligen) orka sitta och nöta på laddern för att utvecklas på riktigt, men det är ju toppenskojigt att spela casual med andra på typ samma nivå!

Så, är några sugna på att betvinga världsrymden?
 
Last edited:

Basenanji

Postd20modernist
Joined
4 Nov 2002
Messages
8,502
Hallå! För typ 2-3 år sedan spelade vi (@Xyas, @RasmusL, @Feuflux, @Basenanji och undertecknad) en del StarCraft 2. Det var trevligt!

Precis nu ikväll spelade jag tre matcher mot Basse. Och om vi säger såhär: jag vann! (en. Den sista. När jag byggde elaka proxy-dark templars och Basse nog redan hade börjat smurfspela (nukes i match 2). Men hur som helst! Det vore kul med en liten WRNU-klick att spela med. Jag kommer nog aldrig (antagligen) orka sitta och nöta på laddern för att utvecklas på riktigt, men det är ju toppenskojigt att spela casual med andra på typ samma nivå!

Så, är några sugna på att betvinga världsrymden?
Otroligt typiskt protoss att ha med osynliga gubbar.

Med mantlar!

(Och det var jättekul!)
 

Feuflux

omjonasson.se
Joined
8 Jan 2001
Messages
4,966
Location
Linköping
Vill ni köra 3v3 med mig och få stryk av cheese-ryssar så kan jag tänka mig att köra någon gång.

Singelmatcher och liknande lockar inte min bristfälliga tävlingsinstinkt tyvärr.
 

Xyas

Swashbuckler
Joined
22 Aug 2009
Messages
3,198
Location
Malmö
Det är ju väldans roligt, vi kan väl försöka styra upp något i discord-kanalen.
 
Top