Nekromanti Världsboken kommer...

Arfert

Facit
Joined
9 Sep 2004
Messages
15,729
Location
Stockholm
...från tryckeriet nästa vecka. Fast det fanns några ex på Calcon förra helgen att köpa, smygpremiär... :)

Enligt uppgift såg boken bra ut.

 

Doktor Laser

Warrior
Joined
9 Feb 2015
Messages
224
Wohoo! Lagom till att man börjat känna sig peppad på att spelleda Fantasy! igen efter en jäkla massa Call of Cthulhu-lirande.
 
Joined
9 Aug 2009
Messages
849
Location
Västerås
Vad är det för typsnitt för själva titeln "Världsboken"? Det påminner lite om typsnitt som användes till skräcknoveller och liknande på 70-talet.
 

Doktor Laser

Warrior
Joined
9 Feb 2015
Messages
224
Världsboken har kommit. Jag har läst kapitlet om Gottland. Jag är lite upprörd. Och lite imponerad. Och lite förvirrad. Och av någon outgrundlig anledning är jag sugen på punsch. Jag vet inte hur, jag vet inte varför, jag vet bara att, jag med valfri gud som mitt vittne på något sätt ska spela ett äventyr i Gottland.
 

illuzive

Veteran
Joined
8 Aug 2018
Messages
155
Doktor Laser;n313317 said:
Världsboken har kommit. Jag har läst kapitlet om Gottland. Jag är lite upprörd. Och lite imponerad. Och lite förvirrad. Och av någon outgrundlig anledning är jag sugen på punsch. Jag vet inte hur, jag vet inte varför, jag vet bara att, jag med valfri gud som mitt vittne på något sätt ska spela ett äventyr i Gottland.
Ja, just det kapitlet stack ut en aning! ;-)
 
Top