Nekromanti Välkomna

Tack

Va? Är det också officiellt?

En fråga, gäller detta det svenska eller det amerikanska eller bägge? Är det officeillt även för det amerikanska?

Riddaren - frågvis

Det enda sättet att vinna en diskussion är att undvika den.
Dale Carnegie

Man tackar...

Hur kommer det sig att ni öppnar detta forum?
Är det på allmän begäran, eller har det varit en ide sedan långt tillbaka?

jonix.e@sweden.com
UIN: 104897134

:-) !!!

Se där ja !!
En klart överaskande nyhet ser jag !!
Mycket trevligt !!!!

[color:red]Nemo saltat sobrius, nisi forte insanit !</font color=red>

Jag älskar dig!!!! [nt]

.

--
Yassilus, the Savior
--
"And when this land is wasted, where will we go?"

Re: Tack

Ett förtydligande att det är det officiella <em>svenska</em> webbforumet för tredje upplagan av Dungeons & Dragons. Visserligen kan man nog diskutera alla olika varianter av D&D som kommit ut, men det är främst den nya upplagan som det är tänkt för.

MVH Olle Johansson
Chefredaktör, www.rollspel.nu

Re: Man tackar...

Vi har ända sedan vi startade fått förfrågningar om ett forum för Dungeons & Dragons och i höstas när tredje upplagan kom ut så blev det ännu fler förfrågningar. Sen har vi tänkt lägga upp forumet väldigt länge, men det har glömts bort, men nu gjorde jag en liten genomgång av den gigantiska todo-listan och fick äntligen upp detta forum.

MVH Olle Johansson
Chefredaktör, www.rollspel.nu

Man tackar för det!

Tufft en nytt forum. Visste inte att det fanns press på att det skulle skapas ett sånt här forum men visst det är vl trevligt. Nu när man tänker efter så har det vait lite lamt med diskussioner gällande D&D.
Jag själv har bara spelat D&D en gång, men vem vet mitt intresse kanske ökar nu med detta forum.

*Känner på atmosfären i det nyskapade forumet.*
Känns rätt okej än så länge.

Punger for President!
<A HREF="http://www.punger.cjb.net" target="_new">http://www.punger.cjb.net</A>

Re: Tack

"Ett förtydligande att det är det officiella svenska webbforumet för tredje upplagan av Dungeons & Dragons."

Borde det inte finnas en länk till D&Ds hemsida som på alla andra forum?

Bela

Back