Nekromanti Välkomna tillbaka

Legion

Warrior
Joined
22 Oct 2002
Messages
221
Forumet flyter fint igen, och det är mycket efterlängtat. Vi får hoppas att alla hittar tillbaka igen efter uppehållet, och får på pränt alla ideer som uppkommit under tiden. Man märker verkligen vilken styrka det är i forumet. Under tiden det legat nere så har Neogames bombarderats med mail och telefonsamtal om allt mellan himmel och jord. Många som bara vill studsa lite ideer, undrar över olika saker i utgåvorna eller bara vill snacka lite generellt.
Vi har försökt att svara på så många mail som möjligt, och jag hoppas alla har hunnits med.
Hur som helst, välkomna tillbaka!
 

Regmolar

Swashbuckler
Joined
30 Mar 2006
Messages
2,062
Tackar, tackar. Har verkligen saknat forumet under tiden det har legat nere.

Hur går det förresten med den nya hemsidan? Det skulle ju verkligen vara trevligt om det ordnades så att den inte var så omständlig att uppdatera (som jag hört ska vara fallet), så att uppdateringar kanske kommer lite oftare.
 

k7e9

Hero
Joined
10 Jul 2005
Messages
808
Location
Göteborg
Jag håller helt med, en sida som uppdateras oftare skulle vara mycket trevligt att se snart... En sida av denna sort bör man ju se till att den är enkel att uppdatera, så hoppas det ordnas snart... (även jag har hört att det ska vara helt oheligt svårt att uppdatera den där sidan)

Och en ny design hade inte heller varit otrevligt... :gremwink:
Fram för en ny sida, snart! :gremlaugh:
 

k7e9

Hero
Joined
10 Jul 2005
Messages
808
Location
Göteborg
Tack för välkomnandet, och tack för att ni även i år samlade in pengar till återuppbygnaden av bara-dur... :gremwink: Mången nya tärningar blev det köpt på GothCon... Sjysst att vi fick använda hyggelmonstret till vår förenings logga också, med den ska vi sprida mycket hyggelskräck i världen! :gremlaugh:

Hur går det med alla moduler?
Kommer misslor i år? Jag blev lite hoppfull när jag såg att det arbetas på text, omslag och illustrationer på sidan...
Lite nya böcker hade inte vart fel, jag har lite shopping-abstinens som endast kan stillas av rollspelsböcker och just nu kan jag inte komma på något att köpa förrän nästa Eon-bok släpps.
 

DesertRain

Hero
Joined
18 Oct 2005
Messages
1,008
Location
Lund
Alver och Sylfens Vrede III kommer ju till sommaren :gremlaugh: så det är bara att vänta till dess.
 

Praetori

Warrior
Joined
6 Sep 2004
Messages
252
Location
STHLM
Oj, forumet har legat nere så länge att JAG inte missat mer än ett tiotal subjects. =/
Vet inte om det är bra eller dåligt.
Men nu måste man börja ragga folk hit igen.
 

Lycan

Hero
Joined
17 May 2000
Messages
1,211
Location
Malmö
Hejsan hejsan,

jättetrevligt att forumet är tillbaka.

Ser fram emot många givande diskussioner!

- L
 
Top