Nekromanti Välkommen till eldkvast.se !

solvebring

Superhero
Joined
19 Mar 2004
Messages
13,027
Location
Fellingbro/Arboga
Tjosan!

Nu är min webbsida tillägnad Drakar & Demoner upplagd. Den är fortfarande inte klar med ALLT material, men den har tagit sin början, och för att kunna komma igång riktigt ordentligt behöver jag DoD-fans som skickar in sina egna material som de plitat ihop till sitt favorit-rollspel - Drakar & Demoner!
Titta in och hjälp eldkvast.se att komma igång!
 

Johan K

Gammal & dryg
Joined
22 May 2000
Messages
12,401
Location
Lund
Lycka till !!

Då får vi ju hoppas att det går bra för dig & sidan din !!

/ Johan K, som gilalr det där med eldsjälar inom hobbeyn
 

solvebring

Superhero
Joined
19 Mar 2004
Messages
13,027
Location
Fellingbro/Arboga
Re: Lycka till !!

Tack så jättemycket Kannesten!

Jag skall göra så gott jag kan för att ge er alla DoD-spelare en bra sida. Jag jobbar ständigt på det genom all min lediga tid.
Danke! :gremgrin:
 

Vitulv

Årets spelledare 2011 och 2013
Joined
23 Dec 2000
Messages
6,915
Lycka till Adus, men hoppas inte allt för mycket på andras medverkan. Många har startat egna sidor i hopp om att halva rollspelssverige skall komma rusande med material. Du måste bygga din hemsida med egen kraft och inte sätta din tilltro till att andra ska låta dig få cred för deras slit.

Den är fortfarande inte klar med ALLT material
Det var århundradets underdrift. Den har INGET material.

Så, sätt dig nu och fyll sidan med eget material. Om du får ett enda bidrag så får det anses vara en bonus.

Och tja, här kommer den första bonusen:

Druid - ett yrke till Drakar och Demoner 6, reviderade utgåvan, med text och bild av Vitulv och grafisk formgivning av Dan Algstrand.

- Vulf
 

solvebring

Superhero
Joined
19 Mar 2004
Messages
13,027
Location
Fellingbro/Arboga
Tack så jättemycket Vulf.

Jo, detta har jag faktiskt egentligen redan förstått, så jag jobbar ständigt på DoD N91, kommer fylla den delen ganska så hårt iaf om ett tag. :gremgrin:

Än en gång, super, skall fixa upp det så fort jag har tid.
 
G

Guest

Guest
Coolt yrke. Du har inte reviderat den till DoDT? Annars, bra jobb!
 

Leon

Leo carcion
Joined
8 Mar 2004
Messages
6,460
Måste säga att din hemsida är ruskigt snygg och elegant, med en tydligt klassisk Drakar och Demoner-känsla :gremsmile: Ser fram emot att se material dyka upp där!
 

solvebring

Superhero
Joined
19 Mar 2004
Messages
13,027
Location
Fellingbro/Arboga
Oj!

Du är verkligen den förste som givit mig ett sådant positivt beröm.
Tackar, jättekul att du gillar den, välkommen dit i alla väder. :gremwink:
 

Vitulv

Årets spelledare 2011 och 2013
Joined
23 Dec 2000
Messages
6,915
Tack

Nej, jag har inte det. Nuförtiden spelar jag nästan bara D&D. Eller rättare sagt; jag spelar bara D&D. Letade bara upp det hör i en byrålåda eftersom Adus behövde material.

- Vulf
 

Eksem

Champion
Joined
19 Feb 2001
Messages
7,615
Location
Stockholm
Jag vill också stämma in i berömmet. Nu är den lika rollspelig som den är minimalistiskt avskalad. En fin kompromiss som jag tror alla kan tycka om.
 

solvebring

Superhero
Joined
19 Mar 2004
Messages
13,027
Location
Fellingbro/Arboga
Eldkvast updat...finns lite, lite mer att se

:gremgrin: Så, nu finns det i alla fall 2 pdf-filer att plocka hem från filgruvan. men det kommer snart mer, vänta bara!
 

Vitulv

Årets spelledare 2011 och 2013
Joined
23 Dec 2000
Messages
6,915
Fint Adus, men om du komprimerat filerna med winrar, är de verkligen "zippade" då? :gremwink:
 

solvebring

Superhero
Joined
19 Mar 2004
Messages
13,027
Location
Fellingbro/Arboga
Vi behöver din hjälp!

Det går segt för Eldvkast att komma igång.
DoDaventyr.se har redan gjort våran grej kan det se ut som, men det är inte fallet. Se, hela deras avdelning med just DoD6 och Trudvang, det är proppat. Visst, Eldkvast välkomnar och DoD 6 och Trudvang, men om man läser Startsidan noga så märker man att sidan är menad främst för gamla prylar.

Finns det ingen i denna värld som tycker att - "haha, mitt gamla DoD Expert, eller 91, eller Chronopia-scenario är störtskönt, det vill jag gärna dela med mig av" - eller "denna modul är klockren, den borde andra få se"?
Finns det ingen som spelar de gamla versionerna idag, finns det ingen som gör nytt eget material till dem?!

Skicka in ditt Drakar & Demoner-material till Eldkvast.se idag, och återuppväck nostalgi, minnen och det gamla oövervinnliga! :gremsmile:

contact@eldkvast.se
 
Top