Nekromanti Utställning

Bergting

Warrior
Joined
11 Aug 2000
Messages
307
Hej hopp,

Den 1:a april, 18:00 så har jag uställning på Galleri Perfect Fools. Namn och datum till trots inget aprilskämt. Bland annat kommer alla mina Fenix omslag att vara med plus nytt, gammalt och lite annat material att finnas med som ni kanske inte sett. Finns även möjlighet att köpa affischer och vykort till "vernissagepris" =). Plats, Kammakargatan 29 i Stockholm.

http://www.bergting.com/images/flyer.jpg

Hoppas många kan komma

Peter
 

walium

Ganska töntig, faktiskt
Joined
8 Apr 2001
Messages
8,460
Location
Linköping
Jag har rapporterat in den nu. Det finns två sätt att lämna in en nyhet:

1. I raden av ikoner i botten av varje inlägg så finns där en som man kan trycka på om man vill rapportera in ett inlägg som en nyhet.
2. Om du går till förstasidan efter att du har loggat in så kan du se att i spalten för nyheter och notiser finns klickbara länkar som heter "skicka in nyheter" respektive "skicka in notiser". Dessa leder vidare till nyhetsinlämningssidan där du får skriva in kategori, nyhetskälla, inledning m.m.
 

Johan K

Gammal & dryg
Joined
22 May 2000
Messages
12,401
Location
Lund
Äsch !
Lite synd att man inhte bor i Sthlm.... Skulle varit skoj att se dina bilder.
Är det något som kanske ommer upp på nätet sedan ? Så man fär se dem ?
 

Bergting

Warrior
Joined
11 Aug 2000
Messages
307
Synd! Vart bor du då? Åmål =) ?

Nåväl, det kommer säkert på nätet sen. Några är "gammal skåpmat", men det blir en hel del nytt också.

P
 

Johan K

Gammal & dryg
Joined
22 May 2000
Messages
12,401
Location
Lund
Vart bor du då? Åmål =) ?
Hehe... Det var ju _länge_ sedan som an bodde där ju, iaf 7 år sedan...

Nåväl, det kommer säkert på nätet sen. Några är "gammal skåpmat", men det blir en hel del nytt också.
Ok, låter ju betryggande..
Fast iof, att gå på vernisage slår ju det mesta, iaf i trevlighetsfaktor...

/ Johan K, som fortfarande är nästan säker på at det fanns en Berting på videostudion där man praktiserade,...... :gremgrin: :gremtongue:
 

Bergting

Warrior
Joined
11 Aug 2000
Messages
307
Hehe, är ganska säker på att det inte fanns en Berting. Det må ha funnits en Bergting men det är en annan historia ;-)

P
 
Top