[Utmaning] PBS presenterar Fanzine-utmaningen 1930-talet, pulp!

Björn Wärmedal

Björning Wheel
Joined
29 Dec 2007
Messages
3,542
Location
Umeå
Vi ska lägga upp en omröstning om bidragen, men GothCon, vardagsstress och dålig hälsa kom ivägen :) Ska fixa inom ett par dagar.

Jag har fått in ett bidrag per mail också, som kom innan deadline:
 

Attachments

Björn Wärmedal

Björning Wheel
Joined
29 Dec 2007
Messages
3,542
Location
Umeå
Hej alla! Livet har inte varit helt nådigt på sistone, så det här har dragit ut på tiden :)

Med fem bidrag verkar det rimligt att ha en enda vinstkategori: Bästa bidrag! Omröstningen är öppen från och med nu tills Torsdag 29/4 kl 23:59 :D


Jag ska kolla igenom allt och se om det går att få till en trycksak av det, men jag lovar inget :D

EDIT: Just det! Alla bidrag finns lätt tillgängliga här: https://warmedal.se/~bjorn/games/collaborations/wrnu-zine-002-bidrag/
 

Genesis

Ni dés ni maître
Joined
17 Aug 2000
Messages
14,618
Location
Göteborg
Jag ska kolla igenom allt och se om det går att få till en trycksak av det, men jag lovar inget
Jag tror att jag inte har tagit hänsyn till utfall i min PDF. Det är ju bara vitt, men om ni vill ha en PDF med utfall inräknat, säg till så fixar jag en.
 

Björn Wärmedal

Björning Wheel
Joined
29 Dec 2007
Messages
3,542
Location
Umeå
Jag tror att jag inte har tagit hänsyn till utfall i min PDF. Det är ju bara vitt, men om ni vill ha en PDF med utfall inräknat, säg till så fixar jag en.
Vi har flera olika varianter av storlek med/utan utfall, olika orientering, och liknande. När vi har allt material klart inför en eventuell trycksak (det kan bli en med lite bonuscontent, kanske) så får jag ta hjälp av någon pdf wizard för att pussla ihop allt :D
 

Genesis

Ni dés ni maître
Joined
17 Aug 2000
Messages
14,618
Location
Göteborg
Också: Jag är sjukt nyfiken på vem som skrev Hårdkokt. Dels eftersom det är spännande och välgjort, dels eftersom det är samberättigt, vilket jag såklart gillar, och dels eftersom jag också har skrivit ett samberättande kortbaserat film noir-spel.
 

Björn Wärmedal

Björning Wheel
Joined
29 Dec 2007
Messages
3,542
Location
Umeå
@Genesis Jag ska höra med hen om det är okej att jag ger ut namn :) Men det är en kompis till någon på forumet, vad jag förstått. Alltså inte en forumit.

Det är otroligt jämnt i omröstningen nu! Oliiiiiidligt spännande!
 

Genesis

Ni dés ni maître
Joined
17 Aug 2000
Messages
14,618
Location
Göteborg
1619971502773.gif
Hurra! Tack, hörni, vad kul! Vi speltestade ju det här spelet på HemCon i påskas, och det var kul att spela, också! Ska ta och ladda upp en uppdaterad version när jag får ork.

Tack för en kul tävling! De här utmaningarna är verkligen bra för att få en att skriva klart något.
 
Top