[Utmaning] Köpfritt 2026

Och man kanske kan ha nytta av det som inspiration för det kam kör eller ska köra!
Helt klart, eller bara vill läsa! Vet att det finns de som inte gillar att läsa system och äventyr men skulle säga att det är halva hobbyn för mig, har dock en backlogg där som gör att jag har att göra ett tag till :)

Jag har köpt en rollspelsprodukt hittills i år. Finns en viss chans/risk att det blir fler senare i veckan när jag ska besöka Stockholm.

Jag tar bort symbaroum från listan då den inte kommer att komma på svenska, och jag har inga planer på att köpa den engelska änsålänge.
  • Svärdets Sång: Alderland
  • Under the Autumn Strangely
  • Suburban Consumption of the Monstrous
Byter ut den mot LARP-samlingen suburban Consumption of the Monstrous istället som jag blev frestad att köpa efter en youtube video. Denna är jag inte helt skeptisk om att jag kan övertyga min sambo om att vara med på.

Okej det verkar vara som att fria ligan nu släpper svärdets sång: Alderland som förköp utan att trycka upp fler av grundspelet så det var ju synd. Då försvinner den från listan.
  • Drakar och Demoner 23
  • Under the Autumn Strangely
  • Suburban Consumption of the Monstrous
Preliminärr byter jag ut den mot DoD23 men får se ifall det ändras under resterande året. Nu flyttar jag i november och kommer få mer plats för rollspel.

Back