[Utmaning] Köpfritt 2026

Visst räknas inte kickstarters som man betalade föregående år, men som börjar trilla in 2026?

Jag har nu fyllt min kvot av undantag så från nu inga inköp öht om jag ska överleva. Tur att jag undantog alla krigsspel för där har det köpts desto mer.

Men, kring rollspel har jag nog inte så mycket som jag känner att jag "måste ha" just nu, tvärtom rätt mkt som bara borde spelas eller säljas. Så positiv såhär knappt två månader in på året. Haha.

Men, kring rollspel har jag nog inte så mycket som jag känner att jag "måste ha" just nu, tvärtom rätt mkt som bara borde spelas eller säljas. Så positiv såhär knappt två månader in på året. Haha.

Äh, gick bet. Lost Souls kom ut på tradera som jag fick lov att knipa. Har haft så fantastiskt roligt med Legendary Lives och samma system typ av samma skapare, så kunde inte ducka det. Men jag kämpar väl på, nu ska jag väl överleva resten av året med -1 som resultat.... hoppas jag.

Köpte City of Winter för 2000 kronor (med frakt) när dollarn var låg.

Fick fyra reservationer á 2000 kronor styck.

Avbeställde spelet efter en vecka när ingenting uppdaterats på kontot.

En ytterligare vecka senare försvann de återstående reservationerna.

Förlorade 180 kr pga. obetald autogirobetalning och att dollarn blev starkare under tiden.

---

Butiken var bra i kommunikationen under denna tid, men jag kommer aldrig mer beställa från dom.

Två månader utan inköp, bara 10 kvar...

Jag är ju lite sugen på "Druskara: A Brutal Fantasy World Setting for Shadowdark RPG" och "Righteous Vow Zine Vol. 4: Black Masts and Magic", men ska motstå frestelsen. Alternativt sälja av saker minst i förhållandet 5:1.

Skippar Trudvang har så mycket annat till DoD. Däremot sugen på något jag inte köpte. Nya corolis verkar bra.

Jag får vända på steken eftersom jag inte köper Trudvang medans alla andra gör det så får jag väl leta efter någon som vill spelleda det. Har en del i hyllan jag potentiellt skulle kunna bjuda igen med.

Utöver fenix tidningen har jag fortfarande inte köpt något rollspelrelaterat. Jag går mest i banorna att importera några zines från Amerikat, vyrmhack rollspelet då. Jag tror detta året kanske kommer bestå av mer spelande än samlande, men vi får se vilka frestelser Gothcon för med sig, jag är en lättpåverkad själ.

Back