Skarpskytten
Ödestyngd världsvandrare
Då är det okej enligt Rollspelsverkets broschyr RV098 ”Rollspel och klimatavtryck”I need it for research,
Då är det okej enligt Rollspelsverkets broschyr RV098 ”Rollspel och klimatavtryck”I need it for research,
Dåså!Än så länge har jag hållit mig till Western Reaches![]()
Har man betalat det förra året så kan det ju inte räknas.Visst räknas inte kickstarters som man betalade föregående år, men som börjar trilla in 2026?
Nej nej, då fallerar allt på min front. Bara inköp man gör detta år!Visst räknas inte kickstarters som man betalade föregående år, men som börjar trilla in 2026?
Men, kring rollspel har jag nog inte så mycket som jag känner att jag "måste ha" just nu, tvärtom rätt mkt som bara borde spelas eller säljas. Så positiv såhär knappt två månader in på året. Haha.
Du är en förlorad själ, helt enkelt.Äh, gick bet.
Fråga om du kan få skjuta upp betalning till 2027 annars?Jag har köpt Mythic Bastionland och backat två till grejor (Western Reaches och Vävgrinden). I teorin har jag därmed fyllt min kvot, så nu är det upp till @krank att senarelägga sina projekt så att jag klarar årets utmaning.
Ooo, jag gillar hur du tänker!Fråga om du kan få skjuta upp betalning till 2027 annars?![]()
100% så.Du är en förlorad själ, helt enkelt.