Nekromanti [Utmaning] Gör ett litet rollspel, vinn ära och berömmelse

Ulfgeir

Swashbuckler
Joined
6 Feb 2001
Messages
3,177
Location
Borås, Sverige
Var ju vissa bidrag som stack ut av olika anledningar. Inget stack ut som att det var extremt dåligt, däremot var det en del som definitivt inte var min kopp te för vad jag skulle vilja spela, då de var för out-there för mig. Blir som sagt intressant att se resultatet.
 

Björn Wärmedal

Björning Wheel
Joined
29 Dec 2007
Messages
3,542
Location
Umeå
Resultatet är sammanställt

Många bidrag och många röster, men i varje kategori fanns det en tydlig vinnare.

Bäst koncept: Ålamörker

Mest spelbart: Vägen till Edo

Bäst grafisk design: Fall
 

ceruleanfive

Bläckfisk
Joined
23 Feb 2017
Messages
2,711
Location
Eskilstuna
Björn Wärmedal;n335102 said:
Resultatet är sammanställt

Många bidrag och många röster, men i varje kategori fanns det en tydlig vinnare.

Bäst koncept: Ålamörker

Mest spelbart: Vägen till Edo

Bäst grafisk design: Fall
Hurra för vinnarna! Hurra för alla deltagare! Hurra för tävlingen! Hurra för arrangörerna!
 

APM

Bläckfisk
Joined
9 Jul 2015
Messages
482
Heja vad kul! Tack till er som röstade på mitt bidrag, grattis till de andra vinnarna, och stort tack till Björn Wärmedal för att du drog ihop den här utmaningen!

???????Jag är sjukt pepp på att jobba vidare med mitt spel och jag hoppas att fler kanske också känner så!
 

Cybot

Mest spelbar
Joined
19 Oct 2001
Messages
4,320
Location
Helsingborg
Tackar tackar.

När jag började designen så gick jag in för att försöka ta en trippel, men när man utmanas av Ålamörkers "Skåne-cthulhu/black mirror/kustskräck" och ett spel om desperation där människor faller som höstlöv så vet man att konkurrensen är för hård.
 

Björn Wärmedal

Björning Wheel
Joined
29 Dec 2007
Messages
3,542
Location
Umeå
Jag vill passa på att be alla deltagare att ha spelen tillgängliga iaf några dagar till, så att jag hinner ladda ned allihop på hemdatorn och sätta ihop en bundle av dem :)

Grattis till er som vann, och tack till alla som deltog och/eller röstade!
 

Cybot

Mest spelbar
Joined
19 Oct 2001
Messages
4,320
Location
Helsingborg
ceruleanfive;n335107 said:
Jag röstar för en "God45 recenserar 1000-ordsbidrag"-tråd. ;)
Medans jag är öppen för att God45 recenserar mitt bidrag så vet jag inte om alla som bidragit är jätteöppna för det. God45s "subjektivt och ingen pardon" recensionsstil har lett till konflikter förut.
 

Ulfgeir

Swashbuckler
Joined
6 Feb 2001
Messages
3,177
Location
Borås, Sverige
Cybot;n335108 said:
Medans jag är öppen för att God45 recenserar mitt bidrag så vet jag inte om alla som bidragit är jätteöppna för det. God45s "subjektivt och ingen pardon" recensionsstil har lett till konflikter förut.
Han får gärna recencera mitt bidrag om han vill.

En annan fråga dock. Går det att se hela listan med hur många röster respektive bidrag fick? Inte vilka som röstade på vad, utan bara antal röster.
 

God45

#PrayersForBahakan
Joined
23 Oct 2012
Messages
17,386
Jag tänker inte recensera bidrag i en tävling jag var med i :)
 

Khan

Kondottiär
Joined
23 Apr 2014
Messages
4,221
Stort tack till alla deltagare, men främst till farbror Björn Wärmedal. Det här var vansinnigt kul. Mer forumtävlingar åt folket!
 

Björn Wärmedal

Björning Wheel
Joined
29 Dec 2007
Messages
3,542
Location
Umeå
Jag zippade ihop alla bidrag till en bundle, och God45 hjälpte mig skriva ihop en beskrivning av innehållet. Mejlade det till scenariobiblioteket häromdan och väntar på svar nu :)
 

Henke

Avdankad Konventsarkeolog
Joined
8 Mar 2009
Messages
4,259
Location
Kullavik
Gör ett konvent av dem så åker de upp på Alexandria också :)
 

Henke

Avdankad Konventsarkeolog
Joined
8 Mar 2009
Messages
4,259
Location
Kullavik
Eller ett klassiskt microkonvent i konventet (på typ GothCon).
 
Top