[Utmaning] Chronopia: välkommen till mitt kvarter

Tant Ragnar

Gamle usling
Joined
23 Jun 2016
Messages
2,108
Lugna puckar! Jag har massor av stavfel i mina bidrag. Och om du vill rätta något så hojta till så lägger in det även i den ”officiella” katalogen!
 

Tant Ragnar

Gamle usling
Joined
23 Jun 2016
Messages
2,108
Och vi har därmed inte färre än tio fantastiska bidrag! Fritt fram att lämna in bidrag fram till och med i morgon söndag, 23:59. Efter det så röstar vi fram en vinnare och en andraplats!
 

Khan

Kondottiär
Joined
23 Apr 2014
Messages
4,262
Nä, vet ni vad. Jag tror jag lägger ner tankarna på att få tid nog att layouta det här. Det får komma in som ett helt vanligt olayoutat dokument i stället.

Här, direkt från Google Drive, kommer DET ALVISKA MAUSOLEET. En potentiell megadungeon om livet efter de parfymerade salarna.
 

Attachments

Tant Ragnar

Gamle usling
Joined
23 Jun 2016
Messages
2,108
Nä, vet ni vad. Jag tror jag lägger ner tankarna på att få tid nog att layouta det här. Det får komma in som ett helt vanligt olayoutat dokument i stället.

Här, direkt från Google Drive, kommer DET ALVISKA MAUSOLEET. En potentiell megadungeon om livet efter de parfymerade salarna.


Härligt! Återfinnes även via länken ovan!
 

God45

#PrayersForBahakan
Joined
23 Oct 2012
Messages
17,483
Nä, vet ni vad. Jag tror jag lägger ner tankarna på att få tid nog att layouta det här. Det får komma in som ett helt vanligt olayoutat dokument i stället.

Här, direkt från Google Drive, kommer DET ALVISKA MAUSOLEET. En potentiell megadungeon om livet efter de parfymerade salarna.
Så coolt!!!
 

Tant Ragnar

Gamle usling
Joined
23 Jun 2016
Messages
2,108
Ser att jag borde ha gett texten en extra genomläsning. Så går det när man bara skriver och sedan lämnar in. :D
Samma erbjudande till dig: fritt fram att uppdatera fram till deadline, om du vill! Alternativt, läs mina bidrag och finn ro i att de har fler fel :D
 

Franz

Things aren't different. Things are things.
Joined
4 Dec 2010
Messages
5,905
Jag är jätteledsen, men min nyfödda lilla plutt och en myriad med elevtexter som måste rättas har lett till att jag inte kommer hinna komma med ett bidrag till tävlingen. Önskar dock alla deltagare lycka till, ni och era bidrag är awesome!!! 😁
 

Nion

Warrior
Joined
31 Jan 2020
Messages
305
Location
Göteborg
Hur kommer det gå till med omröstningen?
- Öppen/stängd
- Tidsgränser
- Andra chans/semifinal
- Hjärtröster i åldergrupper
- Rösta på sig själv/rösta på närmsta granne
Osv
 

Tant Ragnar

Gamle usling
Joined
23 Jun 2016
Messages
2,108
Hur kommer det gå till med omröstningen?
- Öppen/stängd
- Tidsgränser
- Andra chans/semifinal
- Hjärtröster i åldergrupper
- Rösta på sig själv/rösta på närmsta granne
Osv
Jag tror att jag vill göra såhär:
  • Ny, egen, tråd för omröstning
  • Röstning sker under en vecka
  • Rösta på två bidrag (utan inbördes ordning)
  • Fritt fram för alla användare på wrnu att rösta, inte vara de som skrivit
  • Du får inte rösta på dig själv
  • Vinnare och andrapris utses, övriga får guldstjärna
 

nano

Diehard, death or glory Toad
Joined
25 Apr 2019
Messages
506
Är det nån som vill forma en fascistisk röstningsallians som den som kuppade Hugo-priset i några år?
 

Tant Ragnar

Gamle usling
Joined
23 Jun 2016
Messages
2,108
Knappt fyra timmar kvar att lämna in bidrag! 23:59 ikväll stänger vi portarna - separat tråd för omröstning kommer i morgon!
 
Top