Jag förstår fortfarande inte hur bufförmågorna funkar.
Buffar ni alla i samma ruta eller väljer ni ut en personnatt buffa
@StradhLestat @fjodorsenuba @Brynolf ?
Kan ni buffa er själva eller bara andra spelare?
Brynolf, du kan alltså plussa på ett på anfall eller försvar oavsett vilken plats du befinner dig på?
@Sidd och
@Sysp är bra på att fajtas och har gott självförtroende att de kan slå ihjäl vem som helst. Ok. Hur exakt fajringförmågorna ör utformade är nog inte så vikitgt. Gissar att ni kan ta bort FÖRSVAR och SKYDD eller nåt sånt.
Är din förmåga att buffa folk på marknadsplatsen
@Big Mama eller vad gör den?
Jag tänker att det är bra för byn att veta mer om de här förmågorna för att vi ska kunna få översikt och smida planer.
- Att Stradh står på Tempelklippan tycks peka mot:
A) Stradh är inte alls smed utan har det som alibi. Gick till Tempelklippan på hemligt uppdrag. Ganska osannolikt. Borde finnas en smed i byn.
B) Någon ville inte att Stradh skulle få smida. Var det en bybo tycker jag att den bör redovisa detta (om vi ska ha nån chans att hinna med i förflyttningar ich förmågor behöver vi nog alltid resovisa när vi gör skum skit som påverkar kartan).
Var det scum som flyttade Stradh säger det tyvärr inte jättemycket iom att vi misstänker flera fraktioner. Det kan ju vara en femon som flyttafe en varulvsStradh. Men det talar ändå för att Stradh ska få smida iom att minst en fiendefraktion är emot detta.