Jo, kickstartern är jag med på, det är datumen jag är efterWindheim Faller är ju kickstartat. Men minns inte om det var satt något datum på böckerna? Foundry var uppnådda stretch goals för både "Faller" och den fristående äventyrsmodulen.
Hej!Jo, kickstartern är jag med på, det är datumen jag är efter![]()
Vad härligt att ni njuter av Spår av mörker förresten! Blir ni klara alldeles för tidigt finns det möjlighet att få vara med och speltesta (om det är så att ni inte vill vänta till april 2026 då PDFen förhoppningsvis är klar).Vi är just nu mitt uppe i Spår av mörker och njuter i fulla drag.
Undrar lite hur framtiden ser ut. När kommer de nästa två delarna, på ett ungefär? Både i tryckt form och pdf... Foundryplaner?
Absolut! Tack!Hej!
Vi siktar på att skicka ut del 2 i maj 2026.
Del 3 är lite svårare att sia om, men Kickstarter lär bli under sena 2026 eller tidigt 2027. Med leverans ngt halvår senare.
Hoppas det ger lite klarhet!![]()
Det är vi absolut intresserade avVad härligt att ni njuter av Spår av mörker förresten! Blir ni klara alldeles för tidigt finns det möjlighet att få vara med och speltesta (om det är så att ni inte vill vänta till april 2026 då PDFen förhoppningsvis är klar).