Utgivna mysterier till Nordiska Väsen

Luftslottet

Bygger obrukbara drömmar
Tanken är att jag skall SLa Nordiska Väsen under 2026. Av flera olika anledningar har jag valt att fokusera på färdiga moduler istället för att göra egna mysterier.

Eftersom bra är subjektivt så tänkte jag se vilka utgivna mysterier har ni haft mest kul med och motivera gärna varför.

Tanken är att jag skall SLa Nordiska Väsen under 2026. Av flera olika anledningar har jag valt att fokusera på färdiga moduler istället för att göra egna mysterier.

Eftersom bra är subjektivt så tänkte jag se vilka utgivna mysterier har ni haft mest kul med och motivera gärna varför.
Kul! Vill ni köra fristående mysterier eller en kampanj med sammanhängande? Det finns två sådana kampanjer utgivna, Sagan om berget som försvann och Mina mardrömmars stad. Vill ni köra fristående mysterier finns det ett gäng i samlingarna En grym hemlighet och Årstidernas mysterier. Jag har spelat de flesta av dessa (och skrivit några av dem) men har svårt att välja bland dem, det är lite som att välja villket av ens barn man gillar bäst. :)

Last edited:
Kul! Vill ni köra fristående mysterier eller en kampanj med sammanhängande? Det finns två sådana kampanjer utgivna, Sagan om berget som försvann och Mina mardrömmars stad. Vill ni köra fristående mysterier finns det ett gäng i samlingarna En grym hemlighet och Årstidernas mysterier. Jag har spelat de flesta av dessa men har svårt att välja bland dem, det är lite som att välja villket av ens barn man gillar bäst. :)
Det går uppenbarligen alldeles utmärkt att köra "Vittring av en mördare" från mina Mardrömmars stad som Stand alone också.
Den gillade jag rejält.

Back