Varulv [USCSS Wrnu] Runda 4

Vimes

Lenny Kravitz
Joined
15 Jun 2000
Messages
11,351
Den som röstas fram till att ha eldkastaren ska väl gå och fylla på den i Förrådet!
Du röstar Hellzon men föreslår skeppskatten.
Missar jag något? Måste den som har eldkastaren vars den som fyller på? Eftersom eldkastaren är påfylld verkar det vettigare att den skyddar den som är i maskinrummet och pumpar fram mer syre, tänker jag.
 

Stövelkatten

Mästerkatt
Joined
13 May 2005
Messages
801
Location
STHLMKRTLLSTHLMKRTLLSTHLMKRTLLSTHLMKRTLLSTHLM!!!!!
Missar jag något? Måste den som har eldkastaren vars den som fyller på? Eftersom eldkastaren är påfylld verkar det vettigare att den skyddar den som är i maskinrummet och pumpar fram mer syre, tänker jag.
Ja, absolut! Jag har bara antagit att den som håller i den behöver vara i förrådet, med tanke på att den är portabel etc. Men det är klart, det står ju faktiskt inte så i beskrivningen av Förrådet. Så, det är kanske nån sorts grej man pluggar in i väggen. Likt sådana där centraldammsugare.
 

Sidd

”Bybo”
Joined
13 Dec 2016
Messages
3,512
Location
Oktoberlandet
Missar jag något? Måste den som har eldkastaren vars den som fyller på? Eftersom eldkastaren är påfylld verkar det vettigare att den skyddar den som är i maskinrummet och pumpar fram mer syre, tänker jag.
Ehh. Jag lovar att brunsmeta mig sjäv (i köttvärlden) om jag har fel på det här😜

Och eldkastaren verkar ju skydda bäraren mot Xenomorph-attack så lite konstigt är det allt att inte fler av er vill ha den…

(…sidd&fjodorstyle..)
 

Hellzon

Långsamma Vargen
Joined
22 Jan 2002
Messages
2,447
Location
Köping
Eftersom eldkastaren är påfylld verkar det vettigare att den skyddar den som är i maskinrummet och pumpar fram mer syre, tänker jag.
Den är inte påfylld, jag sprutade eld på xenomorfen som slet itu Martin3.
 
Top