Nekromanti Ursäkta tystnaden....

Fenix

Warrior
Joined
7 Nov 2003
Messages
277
Location
Stockholm
Det var ett tag sedan jag skrev här sist. Inte sedan jag läste och följde diskussionerna, men sedan jag deltog i dem själv. Och någonstans känner jag att jag kanske är skyldiga er, Fenix mest aktiva läsare, en förklaring. Under hösten fick jag beskedet att jag fått bröstcancer. Sedan dess har jag genomgått sex cellgiftsbehandlingar och nu senast en operation, som tyvärr inte gått fullt så smidigt som jag hoppats på förhand. Det gör att mina krafter inte räckt riktigt så långt som jag skulle vilja alla gånger. Fenix är ett prioriterat projekt på alla sätt, men det händer att jag hamnar på efterkälken både med mailen och med de uppdateringar jag vill göra på Fenix hemsida. Mer är på gång;-) Och om du känner att jag glömt bort just ditt mail, så snälla påminn mig med ett nytt...

Ha det gott!

Tove
chefredaktör för Fenix
 

Rickard

Superhero
Joined
15 Oct 2000
Messages
17,557
Location
Helsingborg
Tråkigt att höra [NT]

/Han som inte vet om det är oartigt att säga "krya på dig" så han hoppas istället allt kommer att gå bra
 

neowyn

Swordsman
Joined
19 Sep 2003
Messages
637
Location
Stockholm
Det var nog det bästa skäl till tystnad jag hört.
Ruskigt att höra om cancer, hoppas att du trots omständigheterna mår bra .
Hoppas även att behandlingen går bra.
 

Johan K

Gammal & dryg
Joined
22 May 2000
Messages
12,401
Location
Lund
Oj då,d et var ju tråkigt att höra !
Hoppas verkligen att det ornar upp sig snart !!
 

Organ

Out of time, out of mind
Joined
6 Jun 2001
Messages
5,526
Location
En mälarö
[ QUOTE ]
Under hösten fick jag beskedet att jag fått bröstcancer.

[/ QUOTE ]

Det inlägget hörde nästan hemma på skräckforumet! Jag hoppas INNERLIGEN att allt ordnar upp sig. Om jag vore religiös skulle jag be för dig. Nu är jag inte det men jag sänder i alla fall en skopa positiva tillfriskningsvibbar. De kommer med zeppelinaren nedan.

:zeppelinare:

/Anders
 

Vitulv

Årets spelledare 2011 och 2013
Joined
23 Dec 2000
Messages
6,937
På nästa konvent ska jag låta en av spelarna vara en level 1 bröstcancer i Dungeon of Doom och döda skiten av den.

(farsgubben fick cancer för en vecka sedan)

Bli frisk!

- V
 

Lambi

Swordsman
Joined
5 May 2001
Messages
597
Location
Stockholm
Även jag vill lägga in min önskan om att du snart ska bli kvitt cancern. Med rätt inställning kommer man långt, du verkar ha den.

Jag vill även passa på att tacka för en härlig tidning. Måste säga att jag blev förvånad när det helt plötsligt fanns en _riktig_ rollspelstidning. Positivt överraskad alltså.
 

EchonCique

Hero
Joined
22 May 2000
Messages
1,779
Du har mina tankar hos dig.

Jag har hela släkten full med kvinnor som fått bröstcancer, så jag vet en del om vad dessa har gått igenom och vad du har bakom och framför dig.

Krya på dig, så ses vi på konvent framöver!
 
Top