Nekromanti urgammalt dvärgfäste (Mörkret)

Gemstone

Swordsman
Joined
21 Aug 2005
Messages
422
Location
Stockholm
Jag vill mig minnas att jag läst någonstans att Drezin har hittat resterna av ett dvärgafäste från några av de dvärgar som hängde på Mundana innan mörkret och som failade fly eller något sådant.

Har jag fått för mig vilfarelser, eller stämmer detta?
 

duncan_UBBT

Swordsman
Joined
9 Aug 2009
Messages
716
Location
Skövde
Drezin har hittat profetian om Stormens Vandrare om det är vad du menar. Det står om det i L%H. Annars tror jag att de vet ganska säkert vart de äldre fästerna ligger, bara att de inte går dit då de inte vill störa deras döda kamrater.
 

Fienden

Hero
Joined
11 Oct 2008
Messages
1,655
Location
Någonstans i ödemarken
Det finns ju det fästet som Vhigilah störtade, men jag vet inte om det finns någonstans. Det som Duncan syftar på heter Methras-renk-Drezin om du vill hitta det i L&H.
 

Gemstone

Swordsman
Joined
21 Aug 2005
Messages
422
Location
Stockholm
Kraetyz said:
Det finns ju det fästet som Vhigilah störtade, men jag vet inte om det finns någonstans. Det som Duncan syftar på heter Methras-renk-Drezin om du vill hitta det i L&H.
Då är jag nog villfaren, för jag vill mig minnas bestämt att någonstans i L&H så står det att Drezin har hittat vad som verkar vara ett urgammalt dvärgfäste som inte finns i deras historier samt att de inte hittat några symboler ifrån de moderna dvärgaklanerna.

Nåväl, jag får väl eventuellt skicka mina spelare på fullständiga villfarelser utan basis i böckerna då :gremtongue:
 
Top