Nekromanti Uppdateringar

Skymning_UBBT

Veteran
Jag har varit lite ouppdaterad på sista tiden vad gäller EON. Saknat grupp att spela med och jobb och så vidare.

Jag gick in på deras hemsida nu och såg att det fanns några böcker "Bestialiska folk" och "Katres Gåtor." som skulle komma november/december. Har dessa släppts än?

AnVili

Warrior
De är ute.. men jag tycker dock inte att Bestialiska folk är värd att köpa. Blev mycket besviken på den boken. Det är en av de sämsta böckerna Neogames har släppt på länge.

wallahad

Swordsman
Gör som vanligt.

Försök låna boken innan du köper den.
Det är det säkraste sättet att inte kasta pengarna i sjön.

haltageten

Dum inuti huvudet
Icke! Jag dreglade floder när jag läste om kentaurerna i alla fall! Har tyvärr inte haft tid att läsa så mycket mer i boken men jag tycker att den verkar lovande.

- Jocke, dreglar.

Zolod

Veteran
Håller inte med...

Håller inte alls med, jag gillade boken mycket. Man får gå tillbaka ändå till Vandöda och Nekromanti samt Legender och Hemligheter för att hitta så många bra äventyrsuppslag i en eon-modul.

marcuslinder

Veteran
Jag har läst Katres Gåtor och tycker att det är ett mycket lovande äventyr. En recension kommer nog snart framöver nån vecka när jag inte jobbar 64h natt. :gremsmile:

Tänk dock på att Katres Gåtor är en fortsättning på Diamantäpplet (ett annat äventyr från ng). Köp därför Diamantäpplet först (dock kan vara bra att veta att Katres Gåtor är ett lite mognare och mer flexibelt äventyr).

Jag är personligen väldigt sugen på del tre som enligt vad jag hört här på forumet ska komma första halvan av 2007.