Nekromanti Uppdatering om Western IV

Minimoni

Homelander
Joined
6 Mar 2003
Messages
3,329
Location
Karlstad Sverige/Hiroshima Japan
Ok, datumet verkar inte vara aktuellt, eller så har jag sett fel då jag har för mig att nästa pdf skulle komma 8:e januari.

Följdfrågan blir då, när får vi nästa pdf och när får vi böckerna så som läget ser ut nu? Jag vet att jag är tjatig men se det som i alla fall delvis en komplimang då jag älskar er skapelse.
 

Inkognito

Swordsman
Joined
10 Aug 2012
Messages
736
Obs! "Börja skickas ut 8 januari", brukar ta ett par dar innan alla är ute om de väljer vägen med Sprend!
(Personligen brukar mina fiöer dyka upp på natten/tidig morgon så jag räknar med att ha min tidigast imprgon)

Med det sagt så hade jag dock gärna hört ett lugnande ord om att tryckpressarna verkligen gått igång med det sista! :)
 

Inkognito

Swordsman
Joined
10 Aug 2012
Messages
736
Minimoni;n140185 said:
Jag brukar få mina pdfer bland de första, men så var jag nog en av de första att beställa so makes sense. Men hoppas du har rätt och att vi snart får goda nyheter.
Jag beställde första dagen men det bör ha varit högt tryck den dagen! :) Kanske tänkte jag fel och skulle fått den i morse.. Men jag har lärt mig att acceptera att ett datum är ungefärligt här, huvudsaken är att vi pratar dagar och inte ännu en framflyttning! Jag tror inte att det är något sådant på tal, och jag vet inte om jag hade klarat det. jag har nog aldrig längtat så mkt efter ett rollspel!
 

Jimmy

The One Ringkvist
Joined
23 Jul 2000
Messages
640
Location
.
Minimoni;n140211 said:
Är "snart" dagar eller veckor? Ren nyfikenhet och förvantansfull längtan.
"Snart" har alltid varit lika mycket som fyra "straxar."
 

Harry S

Swordsman
Joined
27 Sep 2015
Messages
682
Minimoni;n140933 said:
Och fyra straxar är? ;-) jag är dålig på tidräkning som du märker.
En strax är lika lång tid som en stund.
 
Top