Nekromanti Uppdatering från Helmgast

Conan

Swashbuckler
Joined
15 Aug 2000
Messages
2,085
Rumlarens handbok tror jag kan bli det mest matnyttiga rollspelssupplementet någonsin.
 

Blasphemy

Swashbuckler
Joined
4 Jul 2000
Messages
2,369
Location
Göteborg
Swedish Chef;n76959 said:
hur går det med äventyren från crowdfundern?

Känns gött för övrigt
Vårt mål är att ett nytt äventyr ska komma upp på nätet var femte till sjätte vecka.

Mycket av denna tid går åt till redigering samt illustrationer och layout så de matchar grundboken i stil och kvalité. Men det finns några riktigt spännande alster som ligger i pipelinen.
 
Joined
22 Sep 2011
Messages
1,420
Location
Malmö
Blasphemy;n76964 said:
Vårt mål är att ett nytt äventyr ska komma upp på nätet var femte till sjätte vecka.

Mycket av denna tid går åt till redigering samt illustrationer och layout så de matchar grundboken i stil och kvalité. Men det finns några riktigt spännande alster som ligger i pipelinen.
Fett, har för lite tid för att skriva eget just nu (även om Avgrundens Parlament skrevs om för att passa vår spelgrupp).. Hade varit gött med fler äventyr.

Är ju sugen på framför allt gryningens tempel. Fortsätt med det ni gör, ni gör det bra
 

Rhodryn

Hero
Joined
23 Sep 2013
Messages
977
Nice! Allt låter intressant! :)

Och är ju då mest intresserad så klart av "Strid, Våld & Död", eftersom strid är ju en av de grejer som jag tycker är roligast i rollspel. Dock så låter det lite konstigt att säga "jag är mest intresserad av strid, våld och död..." XD Får se vad ni bestämmer er för att döpa den modulen till. :)

Är glad att ni gav lite info om spelpaketsboken, hadde börjart undra under den senaste veckan vad som hänt med den. Ska bli roligt att få bläddra igenom den boken tillslut. :)
 

Conan

Swashbuckler
Joined
15 Aug 2000
Messages
2,085
Väntar spänt på att få reda på vilken nästa modul blir. Västlanden kanske :)
 
Top