Nekromanti Uppdatering 27 maj

Mekanurg

I'd rather be different than indifferent.
Joined
17 May 2000
Messages
7,894
Location
Port Kad, The Rim
Wolframfästet är klart för Parallel Worlds (PW) och ligger hos Tomas. Jag har bilderna från Nisse & Kove.

Okeanos är fortfarande under arbete. Mycket har kommit emellan den här våren. Men det är inga problem med anapassningen till PW.

Vidare har Tomas fått en expanderad PW-version av Oz Is Drowning, den australiska SF-undergångskampanj som jag fick publicerad i Fenix i höstas.

Summa summarum handlar det alltså om fem PW-kampanjer av min hand.
 

Mekanurg

I'd rather be different than indifferent.
Joined
17 May 2000
Messages
7,894
Location
Port Kad, The Rim
Ingenting blev som jag hade tänkt mig under sommaren och hösten. Verkligheten trängde sig på med stor kraft i form av allvarliga sjukdomar och dödsfall i släkten. Jag har inte haft möjlighet att röra vid mina spelprojekt. Och så lär det förbli inom överskådlig framtid.
 

solvebring

Superhero
Joined
19 Mar 2004
Messages
13,027
Location
Fellingbro/Arboga
Mekanurg said:
Ingenting blev som jag hade tänkt mig under sommaren och hösten. Verkligheten trängde sig på med stor kraft i form av allvarliga sjukdomar och dödsfall i släkten. Jag har inte haft möjlighet att röra vid mina spelprojekt. Och så lär det förbli inom överskådlig framtid.
Mycket tråkigt att höra. Verkligenheten är allt för ofta ett satans otyg. Hoppas att dimslöjorna skingrar sig och att du får läge för nya friska tag längre fram. Ser fram emot att du ska komma igen och lyckas ro hem de där skutorna. :kaffe:

/solvebring – sympatisk medforumit.
 
Top