Nekromanti Unfair's T-shirt

Unfair

Hero
Joined
3 Jan 2009
Messages
1,107
Location
Göteborg
Vilka som kryssade av sig på GothCon.

Antagligen också mitt bidrag till Gardeners poäng jakt på GothCon
 

Attachments

Storuggla

Champion
Joined
8 Dec 2001
Messages
9,546
Location
Stockholm
Varför kryssade inte Stream i sitt namn i den redan ifyllda kolumnen?
Är det något subverstivt?


Storuggla, nu sa något klonk i köket
 

Gardener

Champion
Joined
7 Feb 2000
Messages
8,445
Location
Södermalm
Jag tycker alla som var på GothCon och stod med på tröjan och inte har kryssat av sig borde skämmas!
 

Bunny

Crazy like a fool
Joined
15 Oct 2002
Messages
2,952
Location
Knivsta
Haha! På årets GothCon insåg jag att jag på allvar glidit in i den gråa massan av forumets användare. Jag hälsade på Ubereil för första gången, Dante stod bredvid och förtydligade: "Det här? Det är ju självaste Bunny!". Kommentaren? "Ja... jag kan nog ha läst något du har skrivit..." (noll igenkänning i blicken). Jag hälsade på Möller, som jag träffade första gången förra året - hans vilda gissning: "Men vänta nu, det är du som är... Han, eller hur?"

Klart att jag inte listas på unfairs tröja då.

Nu kan det tyckas på mig som om jag tar det här med god ro, och givetvis gör jag det, men jag vill också påminna de som läser detta om att jag är redaktör och ATT JAG KAN BANNA DEN SOM INTE RESPEKTERAR MIG PÅ FULLBÖRDIGT SÄTT!!

... eller, egentligen så gör det inte mig så mycket. :gremsmile:
 

Möller

Hubert Hortlax
Joined
28 Sep 2008
Messages
3,202
Bunny said:
Jag hälsade på Möller, som jag träffade första gången förra året - hans vilda gissning: "Men vänta nu, det är du som är... Han, eller hur?"
Du får skylla dig själv. Dels så får du sluta se ut som Han, dels får du sluta heta Bunny.
 

solvebring

Superhero
Joined
19 Mar 2004
Messages
13,027
Location
Fellingbro/Arboga
Möller said:
Bunny said:
Jag hälsade på Möller, som jag träffade första gången förra året - hans vilda gissning: "Men vänta nu, det är du som är... Han, eller hur?"
Du får skylla dig själv. Dels så får du sluta se ut som Han, dels får du sluta heta Bunny.
Fast Han och Bunny är ju inte ens lika?
Inte att döma av alla jävla bilder jag sett på dem båda iaf.
Fast tja, Bunny är ju egentligen Bearnie. Du, borde byta tillbaka... Bearnie. :gremwink:
 

Bunny

Crazy like a fool
Joined
15 Oct 2002
Messages
2,952
Location
Knivsta
solvebring said:
Möller said:
Bunny said:
Jag hälsade på Möller, som jag träffade första gången förra året - hans vilda gissning: "Men vänta nu, det är du som är... Han, eller hur?"
Du får skylla dig själv. Dels så får du sluta se ut som Han, dels får du sluta heta Bunny.
Fast Han och Bunny är ju inte ens lika?
Inte att döma av alla jävla bilder jag sett på dem båda iaf.
Fast tja, Bunny är ju egentligen Bearnie. Du, borde byta tillbaka... Bearnie. :gremwink:
Va? Ska Möller byta användarnamn till Bearnie? Det skulle ju bara skapa ännu mer förvirring! :gremooo:
 

Robert Jonsson

Nothing is True. Everything is Permitted.
Joined
13 Mar 2000
Messages
5,255
Location
Örebro
Jo, lite lika tycker jag nog det är - i alla fall nog för att missta dem. Och jag har faktiskt träffat båda på "riktigt" (tack vare att Bunny slet tag i mig år).
 

solvebring

Superhero
Joined
19 Mar 2004
Messages
13,027
Location
Fellingbro/Arboga
Bunny said:
solvebring said:
Möller said:
Bunny said:
Jag hälsade på Möller, som jag träffade första gången förra året - hans vilda gissning: "Men vänta nu, det är du som är... Han, eller hur?"
Du får skylla dig själv. Dels så får du sluta se ut som Han, dels får du sluta heta Bunny.
Fast Han och Bunny är ju inte ens lika?
Inte att döma av alla jävla bilder jag sett på dem båda iaf.
Fast tja, Bunny är ju egentligen Bearnie. Du, borde byta tillbaka... Bearnie. :gremwink:
Va? Ska Möller byta användarnamn till Bearnie? Det skulle ju bara skapa ännu mer förvirring! :gremooo:
*mummel, mummel*
... Lustigkurre...
... kan... ... väl... ... tilltala... ... samma inlägg...
 

solvebring

Superhero
Joined
19 Mar 2004
Messages
13,027
Location
Fellingbro/Arboga
Robert Jonsson said:
Jo, lite lika tycker jag nog det är - i alla fall nog för att missta dem. Och jag har faktiskt träffat båda på "riktigt" (tack vare att Bunny slet tag i mig år).
Båda har glasögon...?
Tja, jag håller iaf inte med, de är inte lika.

Jag glömmer sällan ett ansikte, även om det bara är på bild. Jag kan till exempel ofta sitta och störa mig en hel film: "De där ögonen. Det är ju han! Ser du inte...?! Dom ögonen har jag sett förut", för att komma fram till att jag typ sett en annan film där den skådisen var barn osv.

Nå, jag kan ha fel, men det känns inte sannolikt i det här fallet - eftersom de inte är lika. Så ni får iaf ha fel en stund. :gremwink:
 

krank

Går ondskans ärenden
Joined
28 Dec 2002
Messages
35,536
Location
Rissne
Robert Jonsson said:
Jo, lite lika tycker jag nog det är - i alla fall nog för att missta dem.
Jag håller med.

Det hindrar mig dock inte från att tycka att det var roligt att Möller tog fel. Om inte med tanke på att Han är i Australien, och därmed rimligtvis inte på Gothcon...
 

solvebring

Superhero
Joined
19 Mar 2004
Messages
13,027
Location
Fellingbro/Arboga
krank said:
Robert Jonsson said:
Jo, lite lika tycker jag nog det är - i alla fall nog för att missta dem.
Jag håller med.

Det hindrar mig dock inte från att tycka att det var roligt att Möller tog fel. Om inte med tanke på att Han är i Australien, och därmed rimligtvis inte på Gothcon...
xD Mja!
 

Robert Jonsson

Nothing is True. Everything is Permitted.
Joined
13 Mar 2000
Messages
5,255
Location
Örebro
solvebring said:
Du inser väl att du har Simons autograf på din tröja, ifall han blir tokkändis en dag. :gremwink:
Vaddå blir? Man kan inte bli något man redan är!
 
Top