Nekromanti undrar

bullen

Veteran
Joined
25 Oct 2000
Messages
152
Location
kaninland
L&H skulle komma på våren ju
betyder det framemot sommaren eller nu snart
eller vet ni inte än??
 

Morollan

Veteran
Joined
17 May 2000
Messages
106
Location
Östersund, Sverige
Jag tror Neogames har en något sne uppfattning av årstiderna. I alla fall om man ska se till tidigare releasedatum och verkliga releaser. Det står att L&H ska komma ut på våren. Men det står också att inga produkter ska släppas innan offensiv har kommit ut. Offensiv ska även den komma ut under våren. Men nån sa förut att den inte skulle komma ut innan Gothcon. Vilket är den 12-13 maj?(eller?). Vilket betyder att den troligen inte kommar att komma ut förän i slutet av maj och då är vi inne i vad jag kallar sommaren innan L&H släpps.
 

Staffan

Myrmidon
Joined
7 Jun 2000
Messages
4,228
Location
Lund
GothCon är under påsken, d v s nu i helgen.

/Staffan
"Real stupidity beats artificial intelligence every time." - Terry Pratchett, Hogfather
 

Vindhand

Myrmidon
Joined
17 May 2000
Messages
5,253
Location
Stockholm
hmm

Vilket betyder att den troligen inte kommar att komma ut förän i slutet av maj och då är vi inne i vad jag kallar sommaren innan L&H släpps.

Man skulle kanske starta ett litet lotteri: "Förutsäg nästa release" och låta den som gissar närmast vinna ett exemplar av produkten eller ett presentkort. Kanske något för hobbyspel.se?

(jag gissar att offensiv släpps i slutet av juli/början av augusti (1/8 mer exakt) med L&H rätt tätt därefter.)

/images/icons/wink.gif
 
Joined
3 Oct 2000
Messages
1,413
Location
Alingsås
VARFÖR!!!

Jag vill inte att L&H ska komma ut! Nu kan man ju inte hitta på massa egna hemligheter. Jag skulle inte köpa den om det inte vore för att man halkar efter på forumet. Förhoppningsvis så står inte ALLT där. En till sak är att man är dömd till att vara evig SL om man läser den boken.

"I begynnelsen skapade människan Gud"
 
Top