Nekromanti Undran

Dewain

Veteran
Nu är det så att jag undrar om det finns någon här som man skulle kunna vända sig till, med att få hjälp att teckna upp sin eon karaktär. Det hade varit roligt att få hjälp med att sätta bilden man har i huvudet på papper (något jag inte fixar själv, är värdelös på att teckna personer).

Jag hoppas att det finns någon här som skulle kunna hjälpa mig på ett eller annat sätt.

Jag hoppas att det finns någon här som skulle kunna hjälpa mig på ett eller annat sätt.

Jo ja det kanske finns någon som kan hjälpa dig (kanske inte jag då för att inte är den bäste tecknaren) men då vill man ha något att börja med.

Jag antar att den karaktär du vill ha tecknad är den du nämner här :gremlaugh:

Ja, det är henne jag menar.

men då vill man ha något att börja med.

Vad skulle det vara isåfall, en snabb beskrivning av utseende och personlighet eller?

Är det någon som vil ha det så kan jag skicka det bara man hör av sig. Det är så att jag har andra i min spelargrupp här så jag lägger inte ut en sådan ingående beskrivning av min karaktär för allas beskådning.

Man måste ju ha lite hemligheter och mystik kvar.......

Ja en beskrivning på utseende och kanske lite kläder skulle sitta fint. Du kan skicka ett pm.

Jag kan väl göra ett försök men det är inte säkert att jag får till något (det var år och dar sedan jag tecknade senast).

Det ska jag göra. Infon kommer inom kort.

Skicka den gärna hitåt också. Blir jag inspirerad kanske jag gör någpt av det. Behöver sparka igång mig själv till att teckna mer, särskilt porträtt.

/Joel

Well...

...nu vet jag att jag kommer att vara till minimal hjälp (igen), men har du testat att bara söka omkring på google eller något sånt efter bilder? Funkar typ askasst de flesta gångerna men ibland har man tur. Jag har tillämpat metoden några gånger på skoj, fast det var till mina vampirekaraktärer.
Rygar däremot har haft både det ena och det andra för sig på Ännternätt råkar jag veta...

I övrigt så kan jag väl inte göra annat än att uppmuntra eder kreativitet och försöka få er att börja teckna själv i alla fall. Personligen så anser jag att jag tecknar värre än en påtänd thruk med avsågade armar, men slutar jag rita mina karaktärer för det? Nay. Visar jag då mina estetiska framgångar för mina vänner? Nay...

Summa summarum: Fungerar inte alternativ A, så tveka icke att använda dig utav alternativ B, hur B det än är.

-Danne, sunkighetens okrönte konung (jag vet, min hjälp ÄR sunkig)

Re: Well...

Jag tror att om inget annat funkar så är det möjligt att jag andvänder mig av mina egna väldigt knapra resurser och gör ett försök. Men först så hoppas jag på att någon vill vissa lite förbarmande och hjälpa mig.

Back