Nekromanti Undersökning

Vimes

Lenny Kravitz
Joined
15 Jun 2000
Messages
11,329
En enkel fråga...

Är du dum i huvudet?
(Ta det inte personligt)

/Genesis
Har förresten förbeställt DoD v6 nu... Är otroligt förväntansfull.
Nu är de baske mig dags för döds-mördar-nekromanti! Det här skrev Genesis till mig 2000! För att jag inte ville köpa DoD6. Jag är fortfarande otroligt sårad. (Jag tog det personligt!)
 

Mogger

Hipsteranka
Joined
12 Nov 2001
Messages
16,935
Location
Ereb Altor
Nu är de baske mig dags för döds-mördar-nekromanti! Det här skrev Genesis till mig 2000! För att jag inte ville köpa DoD6. Jag är fortfarande otroligt sårad. (Jag tog det personligt!)
Men han var ju rätt tydlig med att det inte var personligt!
 

Vimes

Lenny Kravitz
Joined
15 Jun 2000
Messages
11,329
Såg mer ut som det var riktat till Frank.
Det var det inte! Jag minns den här oförrätten! Nu ser man inte trådningen längre, men om man följer diskussionen om pengar som följer är det uppenbart att det är jag som är offret för det här grova påhoppet.
 

Rymdhamster

ɹǝʇsɯɐɥpɯʎɹ
Joined
11 Oct 2009
Messages
11,869
Location
Ludvika
Det var det inte! Jag minns den här oförrätten! Nu ser man inte trådningen längre, men om man följer diskussionen om pengar som följer är det uppenbart att det är jag som är offret för det här grova påhoppet.
Ah! Glömde bort att forum var trådade för i tiden =D
 

Genesis

Ni dés ni maître
Joined
17 Aug 2000
Messages
14,619
Location
Göteborg
Sedan vill jag också hänvisa till följande inlägg, där @Vimes själv undrar samma sak. Om han själv inte är säker på huruvida hans huvud innehåller dumhet, hur ska jag, som befinner mig långt ifrån det, kunna veta?

Är jag dum i huvudet eller? Jag fattar inte alls vad det är K.K. är ute efter egentligen, vad är det som är skumt med Vicos röstningar och angivelser av när han kommer kunna vara aktiv? Kan någon utomstående förklara?
 

luddwig

Lawful evil
Joined
30 Jan 2013
Messages
5,514
Jag har fortfarande aldrig ägt, bläddrat i eller spelat något till DoD6. Det gäller att stå för det man säger!
Jag tolkar det som att du redan då hade förutspått att Riotminds skulle dra DoD i smutsen med retro/2016 och därför tog avstånd från företaget som helhet. Snyggt!
 

Tant Ragnar

Gamle usling
Joined
23 Jun 2016
Messages
2,098
Jag blir sugen på att gräva fram inlägg från min forna användare och mucka gräl med den. Tant Ragnar - 20 år verkar vara en riktigt jobbig jäkel, baserat på de inlägg jag läst efter nya forumet gjorde dem sökbara...
 
Top