Nekromanti [Umeå]Spelare sökes!

Derenoc

Veteran
Joined
18 Jun 2014
Messages
1
Vi är ett glatt gäng i mellersta tjugoårsåldern som spelat rollspel länge och som nu håller på att dra ihop en ny grupp. Vi är spelledare plus tre spelare och skulle alltså gärna ha tag i en spelare till. Det blir mest troligt fantasy homebrew. Om intresse föreligger så får ni skriva och berätta om er själva helt enkelt, och verkar det kompatibelt så träffas vi och tar en öl och ser så att vi kan umgås helt enkelt.
 

yaed

Veteran
Joined
20 Apr 2015
Messages
9
Jorå eventuellt kunde det vara nått. Jag är 34 och har lirat i... tjaaa 27 år. Jag kan nog generellt umgås med dom flesta och jag har spelat rollspel med massa olika människor och det har oftast varit kul.

Några annekdotiska exempel:
En dansare och en skådspelare. Dom spelade SJUKT onda, helt utan att jag uppmuntrade det. Dom hackade ner folk i båtar, ljög och bedrog. Lirade sen med dansaren solo och då var det mer sansat. Han var vapenmästare, med blåsrör (Hans eget val).

En knarklangare och en smed. Knarklangaren spelade en alvmagiker som använde magi till ALLT, men det var inget jag förklarade för honom i förväg. GALET kul. Dom dog båda två efter en timme ungefär när dom stormade en borg med 500 pers i och dom hade typ 40 man med sig.

En gång var jag SL till 11 pers i en liten källare. Det var länge sen, typ 1998, men det tog GALET lång tid med allt. Men det var kul ändå.

Nåja. Öl säger du? Ja det är möjligt. Det var ju typ 9 månader sen du skrev det där så vi får väl se.
 

yaed

Veteran
Joined
20 Apr 2015
Messages
9
Jag får väl anta att det där inte är aktuellt längre.
 
Top