Varulv Ulvar på Puben

Jag tycker vi hjälper @BiobunkerVII med en deltagarlista👍 Jag kan löpande fylla på den 😇
Anmälda:
Badmojo
Anthrox the Wulf
Sulan
Bassebus
Biobonker
Fimpen
Vimsan
Bb7
Bellman
BM
Fjodde
Sidd (aka ölkungen)
Henrik
Snajpheinikehägern
Brynolf (obs honungsfälla)
TröttUtter
Strathan (aka Munkchefen)

Kul med många till spel👹
Har vi glömt nån?
Haha, bra försök, men är på jobbresor när ulferiet rullar, så no can do.
/Never moon a werewolf

Visst är det märkligt att folk inte läser VIKTIGA poster! Tex post 50 i denna tråd.
Jag hade av någon anledning förträngt den listan, men jag skyller på att den här uttern är för trött för att lägga viktiga saker på minnet.

Jag tycker vi hjälper @BiobunkerVII med en deltagarlista👍 Jag kan löpande fylla på den 😇
Anmälda:
Badmojo (bangar pga har inget internet på jobbresa😇)
Anthrox the Wulf
Sulan
Bassebus
Biobonker
Fimpen
Vimsan
Bb7
Bellman
BM
Fjodde
Sidd (aka ölkungen)
Henrik
Snajpheinikehägern
Brynolf (obs honungsfälla)
TröttUtter
Strathan (aka Munkchefen)
Octagonal❤️Impetigo

Kul med många till spel👹
Har vi glömt nån?
Jag vill ha ett mer fantasifullt smeknamn!

Jag slutade läsa efter sida 1 eftersom det är INLÄGGSGRÄNS och alla som postat efter sida 1 är diskade eller nåt.

#fascism #BonkerHatarYttrandefrihet
Aha! Jag trodde inläggsgräns gällde skrivande. Det är alltså läsande som det gräns på.

Biobunker for dictator!

(Hoppas på fördelar om jag smörar)

okej det är ju mysigt att alla vill skoja och så, men tappar vi inte fokus? Ja, åtminstone jag tycker att det är tråkigt med så många tappade sugar som inte vill tänka nytt och agilt!

Vi måste ju göra något: också ett litet steg i rätt riktning leder rätt!

Sedan gäller det att tänka långsiktigt hållbart! Vi har alla varit med att ta fram en plan för det systematiska kvalitetsarbetet, men på samtalet hittills låter det som att ni antingen har glömt det eller bara låtsas ha glömt bort det!

SKÄRPNING PÅ ALLA PLAN!!!11

😤😤😤

okej det är ju mysigt att alla vill skoja och så, men tappar vi inte fokus? Ja, åtminstone jag tycker att det är tråkigt med så många tappade sugar som inte vill tänka nytt och agilt!

Sedan gäller det att tänka långsiktigt hållbart! Vi har alla varit med att ta fram en plan för det systematiska kvalitetsarbetet, men på samtalet hittills låter det som att ni antingen har glömt det eller bara låtsas ha glömt bort det!

😤😤😤
FloskelBingo!!!

😤😤😤
ALLA KLIVER OMBORD PÅ FRAMGÅNGSTÅGET

SE UPP FÖR DÖRRARNA DÖRRARNA STÅNGS MOTHERFUCKERS

😤😤😤
Kikar igenom mailen, bokar möten och försöker inte ens låtsas verka intresserad... mumlar något om "samma gamla skit som vanligt", luttrad utter som jag är.

Back