Vimes
En gammal gyllenpung
Haha, titta så gårdaren försöker överkompensera!
Bonker är väl örebroare och ser fram emot nedflyttning från Superettan?
Haha, titta så gårdaren försöker överkompensera!
asså det är högst jävla oklart vilka som faktisk anmält sig och vilka som bara skrivit i tråden - jag älskar`t !!!!
Kaoskardinalen levererar
Japp, metropolen OcelösundBoda Borg är skitkul! OXelösund eller annan ort?
Helgerna är bättre än vardagarna för då är alla mer upptagna, mer jämlikt för oss ur arbetarklassen.was
men för fan morsan! här lägger jag spelstart på en söndag för att du jiddrat ett år om hur "helger är mycket bättre än vardagar"
röst: @BiobunkerVII jag lägger ner
den enda som var tydlig med att han skulle vara med är väl @fjodorsenubaÄh, bara skriv upp de som du tycker är rimliga att de borde vara med så får de säga ifrån om de inte kan. Opt out istället för opt in.
Jo jag lider varje dag...Agilt flum slutar alltid i "ad-hoc med en kanbantavla....men vi kallar det scrum eller SAFE"
Vet inte hur många konsultuppdragsintervjuer jag varit på där de säger att de kör "scrum", men en motfråga senare på det, så blir det.."ja, eh,,..vi kör scrum-ish"![]()
Jag vill va med!
Är jag först att anmäla mig?
Jag, men eftersom jag är ulv är det nog bara bra ifall jag inte står med på anmälningslistan, så ingen vet om att jag är med i spelet.Jag tycker vi hjälper @BiobunkerVII med en deltagarlistaJag kan löpande fylla på den
Anmälda:
Sulan
Bassebus
Biobonker
Fimpen
Vimsan
Bb7
Bellman
BM
Fjodde
Sidd (aka ölkungen)
Henrik
Snajpheinikehägern
Brynolf (obs honungsfälla)
TröttUtter
Strathan (aka Munkchefen)
Kul med många till spel
Har vi glömt nån?
Va snackar du om?Jag, men eftersom jag är ulv är det nog bara bra ifall jag inte står med på anmälningslistan, så ingen vet om att jag är med i spelet.