Varulv Ulvar på puben R3

BiobunkerVII

Kaoskardinal
Hörrni gubbar har ni hört om Socialstyrelsens nya riktlinjer, säger Henrik till sina dryckesbröder, allt över en Folköl i månaden kommer räknas som riskbruk!
Men jobbar inte den där på Socialstyrelsen säger Fimpen och pekar mot ert bord.

Morsan du sa ju att du var Socialstyrelsen! hojtar Stradh
Nä jag är Socialsekreterare svarar Morsan
Potato potatis säger Stradh
Det är säket Basse han pratar ju helt osammanhängande säger Morsan
Det är ju för jag är full försöker Basse
Laxå ligger ju inte ens i Mälardalen skriker Vimes! Är Laxå ens en ort?!
Han dricker säkert sån där PEth-säker öl vrålar Brynolf
Heineken, alkoholfri Heineken ropar Anthrox och Hägern i kör
Nä jag har en London Pride försöker Basse
Den där är alldeles för ljus för att vara London Pride säger Morsan
Heineken, alkoholfri Heineken ropar Anthrox och Hägern i kör
Jag älskar London Pride säger Stradh
Vimes plockar fram en karta! Titta Laxå ligger inte i Mälardalen
Men när jag åkte till Eskilstuna..försöker Basse
Ligger inte Socialstyrelsen i Mälardalen säger Stradh
Nä det ligger i Laxå ropar Brynolf
Jag bor i Laxå säger Basse och tar en klunk ur sitt glas.
Vars har Impetigo farit, hans öl är ju odrucken säger Uttern (tänk er att det är Lennart Jähkel som läser den här raden)

@Basenanji röstas ut han är Lodare (kanske också röstas ut med den största marginalen i varulvshistorien)
vad händer i Vansbro-gruppen på Fejjan kokar av ilska efter att en video på vad som ser ut att vara Badmästaren som urinerar i Klara sjö sprids på sociala medier.
Woke mind virus public urination is alpha dundrar Musk på X @Impetigo nattmördas

In genom dörren kommer Thåström och sjunger Vem kan man lita på?
Nu har ju SL fullständigt tappat det tänker Lennart Jähkel

@Impetigo och @Basenanji får skriva en homage till AWn som institution eller något om det töntiga i att kommuner inte bjuder sina rektorer på öl och nubbe vid julbordet.

Deltagare:
@Sömniga Isaac
@Anthrox
@Sidd Lodare
@Vimes
@Basenanji Lodare
@Hägerstrand
@Big Mama
@StradhLestat
@Brynolf
@Octagonal Lodare
@Impetigo Lodare

Rundan slutar imorgon onsdag kl 20:00

Nytt inläggstak på 17 den här rundan

Länk till röstverktyget: https://werewolf.florin.nu/86484

Last edited:
Stannar till utanför Shetaton för att begrunda ett och annat...

Tack Basse ❤️ Nu kommer byn förstås inte vilja hänga mig mer. Men VAFAN det borde ni inte ha gjort från första början heller, era beppon. Om inte Impe hade mördats så hade jag strypt honom för hans dumma ide, om det nu var hans. Hur fan kan hela byn plötsligt hoppa på mig för att några misstänker Häger? Ok att jag kaanske kan påstås ha krattat för att häger kan fejkclaima, men hur faen kan ni som INTE ens misstänkte Häger få för er att hoppa på mig? Grok Garg graff Gurg Gurka JORGE GURGEL!

.....

Eller är det detta som är twisten? Att ulvarna har mind control?

.......

Puh, ska köra vidare nu. Isaac, lista ut vem det var som välte över hela byn på mig!

Det här var jävligt tråkigt gjort. Jag utgick från att Basse var ulv som föll på svärdet när han började tramsa, eftersom en ulv i alla fall kan få ett okej från övriga på sitt lag innan han bestämmer sig för att vaska en runda.

Jag har siat @Vimes . Han är nykterist.

Puh, ska köra vidare nu. Isaac, lista ut vem det var som välte över hela byn på mig!
Um... det var Impe som började, men Anth som först kastade en röst på dig.

15.

Inte hängt med? Du var inne när rundan startade, och var aktiv fram till strax efter tio. Du var inne 7 på morgonen och petade lite fram till 8.35. Du var sen inne igen 14.30 och har varit aktiv mer eller mindre hela eftermiddagen. Hur menar du att du inte hängt med då? Du har ju haft närvaro i princip hela rundan, det var ju därför jag reagerade på att du inte hade röstat. Du hade liksom då postat typ åtta gånger i tråden, utan att lägga en enda röst.
Att Impe inte lagt en röst är ju liksom en helt annan grej, han har ju inte haft någon närvaro alls. Men du har ju varit inne nästan hela tiden?

Röst: @Brynolf

Är väl här som första rösten kommer mot dig. Eller ja, först är ju Impe, men Impe är ju tvärdöd.

Det enda som talar för Anth i mitt fall är ju att han var snabb att hänga med mig och Basse när vi hade vår sne-fylla och började mucka med morsan.

Inte den djupaste analysen jag gjort någonsin.... Men bättre än inget... Förlåt räven...

1/17

Det här var jävligt tråkigt gjort. Jag utgick från att Basse var ulv som föll på svärdet när han började tramsa, eftersom en ulv i alla fall kan få ett okej från övriga på sitt lag innan han bestämmer sig för att vaska en runda.

Jag tror det är något lurt med dig Hägern. Det känns som det är något väldigt lurt med dig.

Röst: @Hägerstrand

3/17 - Jag har ingen grund för det här egentligen, men tror vi ska vara rädda om de som tar hand om det käraste vi har. Och just nu har vi bara en kvar från den kåren.

Fet chans hörrö.

Det här fattar jag inte. Hur leder R2 till att vi inte vill hänga dig? (Ärlig fråga, förstår inte hur det resonemanget ser ut alls.)
Medhåll. Finns inget som rentvår Brynolf. Basses uppoffring ger ingen klarhet - särskilt då han var tydlig med att inte vara väktare eller siare. Känns ju svindumt om en döende bybo skulle ljuga om en sådan sak, särskilt då dödsorsaken är självförvållad.

1.
Jahopp, nehepp. Det var ju dumt det här :(
Tack för spel iaf Basse och Impe!
Frågan är ju om det går att utläsa några direkta signaler av det här, när Basse tog ut sig själv.
Det betyder ju iofs fortfarande att alla som låg med röst på Basse låg med röst på en grön spelare.

2.
Lägligt med ett rödsiande när vi är er på spåren..

2

Det här fattar jag inte. Hur leder R2 till att vi inte vill hänga dig? (Ärlig fråga, förstår inte hur det resonemanget ser ut alls.)
Nä just där skojade jag förstås bara. Inte för att ni borde vilja hänga mig egentligen, men huruvida ni vill det eller inte påverkas ju inte av att någon annan skjuter sig i huvet framför mig. Men ändå, lite gulligt gjort av Bassarn.

Nu har vi ju dock fetare kaniner att tampas med. Häger eller Vimes? (och nu är siandena ändå slut så nu behöver vi inte hänga BM bara för att vi inte litar på Häger)

Öhhm, jag har en bättre magkänsla av Vimes såhär långt.

2/17

Nä, det här känns för tråkigt att anstränga mig för. Det känns onödigt att lägga tankekraft på ett spel där bybor sabbar för byn, så nu gör jag såhär för att hindra mig själv från att fundera mer på det här.

Back