Här lyfter du något som jag funderade på när du påpekade det. Det är lite underligt att BM frias av Basse på grund av ett inlägg som i princip bara är en sammanställning + sitt eget yrke. Schyst att sammanställa, men att Basse sen börjar snacka om substans känns väldigt underligt.
Det här är bara konstigt. Först får jag en mild tillsägelse för att jag snabbt går över halvlek med inläggen, sen kommer detta påstående. Det blir lite som när Sidd snabbt och hastigt rafsade ihop något tidigt i rundan utan att kika igenom hela tråden.
@Sidd försök inte, du vet mycket väl att jag hade grund för min röst på dig. Du rafsade likt Basse ihop ett inlägg som såg ut som något hafsverk, men sen dess har du spelat upp dig.
Vad grundar du den här analysen på? Så aktiv har väl inte BM varit. Däremot har BM kommit med kloka inlägg, det kan jag ge dig. Men en hel del är även eko av vad andra sagt. Så sker ju inte mycket eget där. Det är lätt att ta rygg, och att ta rygg behöver inte betyda att man är ulv. Jag tar från och till rygg när jag tycker andra redan sagt det jag vill säga på ett klokare sätt.
16:27 kommer Octa med sitt förslag på outning, trots att det redan är en taktik för outning pågående. Octa har även varit motsträvig mot outning tidigare. Tror jag nämnde detta tidigare, att dels hamnar Octa i strålkastarljuset här, samtidigt som det är lite oförskämt att inte vilja gå med på att ge byn mer info. Det kan mycket väl vara så att Octa hade en annan tanke om hur vi säkrast delar info, det kan även vara så att han inte vill att info ska komma ut. Oavsett så ledde detta till att mycket fokus lagts på Octa och hans förehavande. Om Octa åker ut som grön, tänker jag vara lite extra vaksam mot de som började ifrågasätta och kasta ljuset mot Octa.
Och så en avbön, för jag är en slarver har jag märkt.
Jag fattade inte att det var superviktigt att outa eventuell avdelning.
Den grejen gick mig överhuvudet och nu känns det lite som att det är där många stampar runt. Kanske gör jag en dumhet nu, kanske får jag blickarna riktade mot mig, kanske är jag ulvig enligt somliga nu.
Ja, jag är kökschef på ett ålderdomshem i Bastuträsk, hemmet heter Barkbrödet. Så även jag har haft namn på min arbetsplats. Att jag inte sa det tidigare var för att jag aldrig fattade att den detaljen skulle ut i spel, jag var så fokuserad på yrkesroll och geografiskt läge.
Allt som allt, så skaver något med Octa. Men jag är högts osäker på om han är ulv eller har hamnat i blåsväder på grund av sin avighet.
Jag låter min röst ligga kvar på Sidd så länge. Jag behöver kika runt lite mer vad alla har tjatat om idag. För tjatats har det gjorts, och det är vad jag kan se ändå ganska vettigt tjat med substans.