Nekromanti ubåtar

Joined
13 Apr 2001
Messages
1,325
Location
Djupaste småland
Finns det någon mekanurg som kan tillverka en dylik tingest?
Nu talar jag inte om dagens ubåtar direkt, utan kanske en som max dyker fem - tio meter och kan stanna under vatten för en dag eller så.
Vilka färdighter borde vara lämpliga osv...
 

Rickard

Superhero
Joined
15 Oct 2000
Messages
17,486
Location
Helsingborg
Lustigt sammanträffande.. Och jag som snackade om uppfinningar på DC för någon dag sedan med rollspelare.. Hittade då en sida om ubåtars historia.. Mer än så kan jag inte säga, då jag inte är så insatt i ämnet (alltså varken ubåtar eller Gondica)..

<CENTER><TABLE WIDTH=500><TR><TD><HR SIZE=1 COLOR=000000>Tänk att kunna vandra sådär i slow-motion som de kan göra på film. Jag försökte lära mig det och faktiskt lyckades jag rätt bra. Men gosse vad segt det gick..
Fan, det tog ju 3 timmar bara för att gå nedför storgatan!
<HR SIZE=1 COLOR=000000></TD></TR></TABLE></CENTER>
 
Joined
13 Apr 2001
Messages
1,325
Location
Djupaste småland
Ah
Man tackar. Apropå inte nåt alls;
Satt och såg Skattkammarplaneten häromdagen, Med lite modifikationer så skulle nog Gondica kunna användas rätt väl till den världen
 

Mekanurg

I'd rather be different than indifferent.
Joined
17 May 2000
Messages
7,889
Location
Port Kad, The Rim
Re: ubåtar -- go to Abyssos

En del information om sådana farkoster finns i Abyssos . I Gondicas underjord finns nämligen stora vindlösa innanhav med både primitiva och avancerade fartyg.
 
Joined
13 Apr 2001
Messages
1,325
Location
Djupaste småland
Re: ubåtar -- go to Abyssos

*stön* - Ännu en förbåld modul som borde införskaffas i en allt tunnare plånbok..*grunt* - och när man var liten så trodde man att man hade pengar till ALLT :gremfrown:.
 
Top