Nekromanti Tyskt rollspel Degenesis Rebirth på ett annat språk?

Chryckan

Swordsman
Joined
3 May 2005
Messages
597
Location
Stockholm
Det här rollspelet Degenesis Rebirth verkar riktigt häftigt och jag skulle gärna spela det. Enda problemet är att som jag kan se så är det på tyska. Ett språk som, högstadiets läroplan till trots, jag inte förstår.

Så jag undrar om någon som kan tyska eller som är mer insatt i den europeisk rollspels marknaden kan säga om det finns en engelsk version eller om det kommer släppas en sådan översättning?
 

Chryckan

Swordsman
Joined
3 May 2005
Messages
597
Location
Stockholm
Tack. Ska kollas upp. Synd att bilderna inte finns med då jag först hörde talas om spelet på DA och fick se några illustrationer där.
 

Chryckan

Swordsman
Joined
3 May 2005
Messages
597
Location
Stockholm
Har läst den engelska gratis pdfen och kollat på bilderna på DA och kommit fram till att även om jag inte kan tyska så skulle det vara kul och ha ett ex av det här spelet.
Dock så det enda stället jag lyckats hitta det till salu på är på deras officiella hemsida där de säljer några exklusiva limited edition ex till mycket höga priser. Billigaste ligger på 99 euro (ca. tusen spänn) vilket är lite mer än vad jag vill lägga på en rollspelsbok.

Så återigen så vänder jag mig till er som har koll på tyska rollspel och kan tyska och undrar om ni vill vara så vänliga och visa mig vart jag kan få tag på ett normalt ex?
 
Top