Nekromanti Tyck synd om mig...

goRby

Veteran
Joined
8 Nov 2000
Messages
29
Location
Tranås
Tyck synd om mig, jag kan inte kontrollera mig sjuka köpglada sinne och beställde "Dungeon & Dragons Adventure Game - Diablo 2 Tabletop RPG", nån nybörjar/budgetversion av D&D Diabloexpansion.... Vet inte vad jag ska ha det till.. nåväl, nån som provat det..? kanske kan vara vettigt att leda för nya spelare, som introduktion.. risken finns väl dock att det blir hack n slash-spelare... men men... som sagt, nån som testat det och har några kommentarer..?
 

König

Hero
Joined
28 May 2001
Messages
910
Location
Stockholm
Vad jag vet om Diablo i 3ed, så skulle jag tycka mer synd om dom än dig.....njae, det är nog mest synd om spelledaren som vanligt. Håll i pengarna nästa gång så skall det nog gå bättre.
 

goRby

Veteran
Joined
8 Nov 2000
Messages
29
Location
Tranås
Visst..

Visst... dock inget jag kan kontrollera över.. men en sån sak som att beställa ett simpelt hack n slash-rollspel med betoning på diablo 2 borde jag ha lyckats undvika.. =)
 

König

Hero
Joined
28 May 2001
Messages
910
Location
Stockholm
Re: Visst..

Jo jag håller med. En annan har ju också gjort sina misstag. Köpte till exempel spelet Obsidian.......300 kronor rätt ner i sjön/images/icons/crazy.gif
 

goRby

Veteran
Joined
8 Nov 2000
Messages
29
Location
Tranås
Obsidian?

inte hört talats om... och efter er beskrivning så verkar det som om jag inte borde det heller.. =)
jag blev TVINGAD att köpa lotr-kortspelet.. 150:-.... verkar iof vara rätt kul..
 

König

Hero
Joined
28 May 2001
Messages
910
Location
Stockholm
Re: Obsidian?

Obsidian påstår sig vara ett mörkt efter-katastrofen-sci-fi-spel, med ockulta inslag. Bilderna i spelet är snygga och stämningsfulla (men påminner lite mycket om WoD). Men spelmekaniskt är spelet otroligt dåligt, och historiken, storyn den beskrivna världen mm. är allt tämligen misslyckat.

På plus sidan är väl att spelet har ett snyggt omslag, men mycket mer erbjuder det inte.
 
Top