Nekromanti two is better than one, right?

nemo_the_undead

Veteran
Joined
30 Mar 2002
Messages
7
hoppas det iallafall, för jag har börjat at bygga ett gigantiskt äventyr(kampanj, nästan), och märker att jag har tagit mig lite vatten över huvet, eller vad det heter, så, jag undrar om det är någon annan gm därute som vill hjälpa till med detta underbara äventyr. den som är intresserad kommer att få mer info. kortfattat handlar det om att cp kommer iland i något land i fr, där dom får ett uppdrag att förhandla med grannön, som vill få några tjänster genomförda....osv, allt är lite mer tillkrånglat i hela versionen. men hör av er så får ni allt, som sagt. blev lite smålängre(finns det något sånt ord?) än vad jag hade tänkt mig, jaja, svara eller skicka ett meddelande...
 

DanielSchenström

Swashbuckler
Joined
10 Dec 2000
Messages
3,309
Location
Enköping
Varför inte dra allting här så får du "allas" hjälp istället. Jag har vid tillfällen hjälpt andra direkt med kampanjer och äventyr men jag har inte den tiden just nu. Då är det lättare om folk postar direkt på forumet som jag avvarar tid till även när jag är i övrigt upptagen. För bästa effekt så posta på rollspelsforumet om det inte är mycket världsspecifikt du tänkt ha.
 
Top