Nekromanti TV4 Science Fiction Vs ComHem

AEGIS PRIME

Swordsman
Joined
1 Jan 2004
Messages
407
Location
Halmstad
Gissa om jag blev glad när TV4 beslutade sig för att starta en SF kanal och jag som har ComHem Large paket trodde det var givet att den skulle komma, men NEJ.. När jag skickade ett epost meddelande till deras kundtjänst så förklarade de att de inte ens tänker ta in den med de lovade att lägga till min åsikt bland nya kanalval = lägges i papperskorgen och så tar vi in ännu en #¤/&"#(" sportkanal..
Jag var till och med beredd på att betala extra för den kanalen, trots att den kanske inte är värd det men för att supporta ett bra initativ av TV4 som jag har mycket låga förväntningar på...
 

Bjorn

Hero
Joined
24 May 2000
Messages
1,221
Location
Stockholm
Konstigt, mitt svar när jag kontaktade ComHem var att de avsåg (eller i varje fall hade avsett) att ta in den men att man ännu så länge inte hade lyckats förhandla fram ett avtal med TV4.

Känns ju i så fall rätt så korkat av fyran... Ingen större vits att lansera en kanal om inte folk kan skaffa den.

/Bjorn
 

Gurgeh

The Player of Games
Staff member
Joined
23 Feb 2001
Messages
9,901
Location
The Culture
Jag tänkte på det när jag såg en trailer för kanalen. Man kunde tydligen få den genom viasat, canal+ och boxer, men bara genom dem. Det verkar ju rätt efterblivet av tv4 att inte se till att landets största leverantör av kabel-tv kan erbjuda kanalen.

Å andra sidan är efterblivna beslut något som jag alltid ansett är tv4:s kännetecken, så jag är inte överraskad.

/tobias
 
Joined
15 Nov 2004
Messages
3,421
Location
Maastricht
Påskrivet !
Har funderat ett tag på att skaffa ComHem, främst för HD kanalerna men även för en del av 4ans kanaler, bla TV4 Fakta och Sci-Fi.
 

AEGIS PRIME

Swordsman
Joined
1 Jan 2004
Messages
407
Location
Halmstad
ComHem svar till mig..

SVAR 2008-03-17 09:40
Hej och tack för ditt e-postmeddelande!


Tyvärr har vi fått information att vi inte har planer att ta in den kanalen. Men vi ser ständigt över våra kunders önskemål, så jag har lagt in ett önskemål på den kanalen åt dig nu.


Med vänlig hälsning

Com Hem AB
Kundservice
Anne Fröling
 
Top