Nekromanti Trollhättan - Spelare söker spelgrupp

Chrille83

Veteran
Joined
27 Jun 2010
Messages
60
Location
Trollhättan
Hej,
jag är en (nästan uteslutande) spelledare som nyligen flyttade till Trollhättan. Jag skulle gärna hitta en spelgrupp att spela i. Jag har en förkärlek för Old och New World of Darkness, men andra spel kan också vara av intresse.

/Christoffer
 

Doctor_Hell

Veteran
Joined
2 Mar 2009
Messages
142
Location
Sweden
hejsan , om du kan tänka dig att köra eller ta buss 2-3 mil så är vi ett gäng som håller till och spelar i uddevalla och munkedal ...


vi brukar spela på söndagar mellan 12/13 - 18/19:00 nångång och det varierar veckovis mellan uddevalla eller munkedal

vi brukar även laga lite mat ihop innan spelmötet så vi äter lunch ihop ...

övrigt kan sägas att vi är i samma ålderskategori som dig med den yngsta av oss på 24 år och den äldsta på 33

vi spelar det mesta dock är vi ganska noviser vad det gäller indie och det är inte direkt nått som tilltalar oss heller utan vi är mer tradspelare / för tillfället håller vi på och testar oss igenom Deathwatch

om det låter intressant så skicka ett pm så styr vi upp nått

Mvh / Dr_Hell =)
 

mcwolfe

Veteran
Joined
11 Dec 2001
Messages
172
Location
Vänersborg
Hej

Vi är ett litet gäng som spelar i Trollhättan och Vänersborg varannan vecka. Just nu håller vi på att avsluta en Reign-kampanj, och i spelplanen ligger spel som Mouse Guard/ Burning Wheel, lite nWoD, Wild Talents, div. Fate-spel.

En liten sak att nämna, är att vi för närvarande är 1 person som är svensk (och även det är knappt, jag är skåning), sen är vi en engelsman, en australiensare och en ungrare i gruppen. Det gör att vi kör nån slags svengelska på våra spelträffar.

Vi ligger nånstans mellan 30-45 i ålder.

Hör gärna av dig, t.ex via PM här om du är intresserad

Mvh
Ulf
 

Radioaktiv

Hero
Joined
13 Feb 2011
Messages
1,310
Location
Nästan Brätte
Välkommen!

Vi är en spelgrupp med genomsnittsålder på 22 år som kör mest Mutant UA och DOD, Coriolis förekommer också, och vi har Western på hyllan.

Vi spelar, (om allt går väl), en dag i veckan, mer sällan två. Nästan uteslutande helger.

Hör av dig om du är intresserad! :gremsmile:
 

Chrille83

Veteran
Joined
27 Jun 2010
Messages
60
Location
Trollhättan
Radioaktiv: Hej, jag har hittat en grupp i trakterna, men prövar gärna på att spela lite med er också :gremsmile: Ursäkta det sena svaret, jag är sällan inne på detta forum.
 
Top