Om, lokomotivs straff blev så mycket hårdare av att troberg ändrade bilderna, varför tar ni inte och häver beslutet, nu bestraffar ni trobergs påpekande av att lokomotiv gjort något fel, inte att han bytte avataren innan. Skulle ni straffat att han bytte avataren innan på detta sätt, måste ni även lägga in i reglerna att man alltid måste vara helt uppriktig och korrekt när man talar med er.
Skulle ni straffat likadant om troberg sagt att han ändrat bilden i första inlägget, eller överhuvudtaget inte sagt det så hade ni varit ännu mer tvivelaktiga men då hade ni hållit på era principer.
Och om ni bannade honom för att han ljög för er i första början banna mig för jag ÄR en trumpet och detta påstående tänker jag hålla vid även om ni bannar mig.
Örigt skulle det faktiskt gå att skaffa en förklädes-kår ifall ni vill undvika att folk som troberg inte ska kasta grodor för skojs skull, denna skulle kunna läsa igenom deras inlägg för att se om de innehåller något stötande, och om det fortfarande är stötande kan ni straffa förklädet istället. Jag skulle lätt kunna ställa upp för att vara ett förkläde men jag gissar på att ni inte skulle vilja ha mig då mina utalanden i detta inlägg inte är särskilt vänliga. Samt att detta straff är mycket värre för den som hanterar forumsregler som luft då de inte längre har möjligheter att ens lägga in pikar åt folk och löper risk att förlora tid på att skriva inlägg som man inte får behålla.
Och om ni står vid ert beslut kommer jag vid liknande fall definitivt bete mig på ett liknande men möjligen värre sätt om det händer mig.