Nu har jag varit aktiv på forumet i tre år. Det gör mig förstås inte till någon gammal stammis. Men jag upplever att jag numera blir bemött som en bofast, inte en ensamkommande utböling. Folk som verkade reta sig på mig till en början ignorerar numera mina störiga inlägg, och de som gillar dem är vana vid att vi brukar lajka varandras.
Jag gillar forumet, eller snarare, jag gillar det fåtal trådar som jag deltar i. Man skulle kunna göra kombinationsstatistik över vilka textproduktiva forumiter som brukar delta i samma trådar. Jag gissar att det skulle avslöja att deltagarna här bildar flera separata diskussionsgrupper som knappt pratar med varandra. En stor och gedigen grupp skulle t.ex. säkert grottforskarna av den gamla goda skolan bilda.
Tack för trevligt dagligt utbyte, allihop!
Jag gillar forumet, eller snarare, jag gillar det fåtal trådar som jag deltar i. Man skulle kunna göra kombinationsstatistik över vilka textproduktiva forumiter som brukar delta i samma trådar. Jag gissar att det skulle avslöja att deltagarna här bildar flera separata diskussionsgrupper som knappt pratar med varandra. En stor och gedigen grupp skulle t.ex. säkert grottforskarna av den gamla goda skolan bilda.
Tack för trevligt dagligt utbyte, allihop!