Nekromanti Traveller i STHLM

Storuggla

Champion
Korpen och jag ska försöka dra igång ett stycke Traveller. Det lutar väl mot en free trader-kampanj men det är väl öppet för diskussion. Intressenter?

Storuggla, MongTrav

Jag skulle väl säga Mongoose Traveller, det är Classic men uppstädat (och kallar vi sådant? En OSR-klon! :gremwink: )
Men jag är också öppen för vilda protester och opinionsyttringar.

Storuggla, förutom insändare

Intresserad! Men har verkligen inte tid.

Damn you!

Jag är med om plats finnes. Är det en längre kampanj som planeras så finns vissa caveat

Fler intressenter än jag väntat mig. Kul. Då är det stora problemet mest ett när och var, egentligen. Det brukar vara den best som är svårast att dräpa.

Storuggla, den fruktansvärda mannen från Gagnef

Storuggla said:
Fler intressenter än jag väntat mig. Kul. Då är det stora problemet mest ett när och var, egentligen. Det brukar vara den best som är svårast att dräpa.

Storuggla, den fruktansvärda mannen från Gagnef
Ugglo, tänkte du spelleda?
Då är första frågan: när/var/hur kan DU spela?

"Ugglo, tänkte du spelleda?
Då är första frågan: när/var/hur kan DU spela?"

Ujjj, svår fråga. Vilken dag som helst de närmsta två veckorna, så länge jag får förvarning innan.

Storuggla, the glory of no plans

Jag är upptagen fredag (forumsöl) och söndag (Barrowmaze) - men sedan ser det tomt ut.

Sno dig på att plocka datum bara

För mig; när som helst fram till på torsdag (vill dock inte görna börja innan kl 09 på morgonen), undantaget lördag samt när det är öl på fredag.

För mig är fredagskvällar generellt sett lämpligast. Då brukar det inte finnas annat familjemässigt inbokat.

Söndag den här veckan fungerar inte för mig men annars kan det mesta gå vägen med lite förvarning innan.

Back