KÖPES Traveller 1977 edition

Fiktionslek

Suldokar's Wake Whitehack Oktoberlandet
Joined
23 Aug 2006
Messages
1,422
Jag letar efter en hel och komplett version av första Traveller från 1977, inklusive box. Det ska inte vara 1981 års version utan just -77. PM:a gärna om du har och vill bli av med!

C
 

Christoffer

It's all pig.
Joined
18 Mar 2008
Messages
3,920
Location
Umeå
Jagade rätt på denna själv efter att jag blev lite less på att läsa den digitalt bara. Men fick aldrig napp i Sverige, däremot brukar den figurera då och då på Ebay, har du koll på hur boxen/böckerna ser ut och skiljer sig visuellt från 81:an kan en faktiskt göra lite kap och hitta den för inte allt för dyra slantar.
 

Stareater

Får vissa att fatta vad rollspel kan vara.
Joined
6 Apr 2017
Messages
812
Location
Umeå
Jag fick för 10+ år sedan en ihopsamlad version av 77:ans box av en kompis i present, där han köpt böcker och box separat på olika internetauktioner.

Jag är INTE intresserad av att sälja min kompletta box, MEN...
...jag har för mig (men tänker inte ta gift på) att det var någon/några av böckerna i boxen som jag fick som dubblett pga det samlats ihop från olika auktioner. Om det är intressant att bara få tag i en enstaka bok från boxen så kan jag kolla i källaren.
 

Fiktionslek

Suldokar's Wake Whitehack Oktoberlandet
Joined
23 Aug 2006
Messages
1,422
Tack båda! Jag har bra koll på varianterna tror jag och letar på ebay -- tänkte mest bara slänga ut en tråd här för att se om någon hade en komplett box!

C
 
Top